Delkin julkaisee huippunopeat XQD-muistikortit

Amerikkalainen Delkin on liittynyt huipputehokkaiden ja kestävien XQD-muistikorttien harvalukuiseen joukkoon uudella tuotelinjallaan.

Focus Nordic voi jälleen toimittaa XQD-muistikortteja vaativille kuluttajille, kuten ammattilaisvalokuvaajille ja elokuvantekijöille joiden käytössä on Nikonin, Sonyn ja Phase One:n kamerajärjestelmiä. Kyseessä on uusi muistikorttien sarja, Delkin Premium 2933X XQD.

Nikon D5, Nikon D850, Nikon D500 sekä uudet Nikon Z6 ja Z7 peilittömät mallit, ja Sonyn XDCAM Super 35mm studiokamerat, kuten mallit Sony PXW-FS7 ja FS7M2 ovat esimerkkejä järjestelmistä, jotka tarvitsevat XQD-kortteja.

Äärimmäistä suorituskykyä
Delkin 2933X XQD-sarjan muistikortteja on kolmessa kokoluokassa - 64 GB, 120 GB sekä 240 GB. Muistikorttien äärimmäisen nopean tiedonsiirron varmistavat XQD versio 2.0 ja tuki toisen sukupolven PCI Express-väylille. 400MB/s kirjoitusnopeus sallii pitkien korkean resoluution RAW-kuvasarjojen kuvaamisen ilman keskeytyksiä ja DCI 4K-videon ja Full HD-videon tallentamisen 180 fps-nopeudella täysin vakaalla kuvanopeudella.

Tämän lisäksi 440MB/s lukunopeus tarkoittaa merkittävää parannusta tuotannossa ja jälkikäsittelyssä, ilman tiedonsiirrosta aiheutuvia pitkiä viivästyksiä.

Työkalujen kestävyys
Delkin Premium 2933X XQD -muistikortit on suunniteltu huolellisesti käyttäen korkealaatuisia materiaaleja toimintavarmuuden ja kestävyyden maksimoimiseksi. Jokainen kortti käy läpi perinpohjaisen testausohjelman, joka varmistaa yhteensopivuuden uusimman sukupolven XQD-laitteiden kanssa.

Jokainen kortti on sarjanumeroitu yksilöllisesti, jonka johdosta Delkin pystyy tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakastuen ja elinikäisen takuun.

Lisätietoa: info@focusnordic.fi

Delkin Premium 2933X XQD Yhteenveto

• Korkeinta laatua oleva XQD-muistikortti
  • Saatavilla 64 GB, 120 GB sekä 240 GB tallennuskapasiteetilla
  • Lukunopeus: 440 MB/s
  • Kirjoitusnopeus: 400 MB/s
  • Tukee XQD Format versio 2.0 sekä PCI Express Gen 2
  • Soveltuvin suorituskyky vaativaan 4K videokuvaukseen sekä nopeaan RAW-sarjakuvaukseen
  • Korkea tiedonsiirtonopeus nopeuttaa työskentelyä
  • Erittäin kestävä rakenne

DELKIN

Amerikkalainen Delkin perustettiin vuonna 1986 ja on nykyään tunnettu korkealaatuisista flash-muistikorteistaan niin kuluttaja- kuin teollisuuskäytössä. Delkinin muistikortit suunnitellaan ja kootaan Yhdysvalloissa, ja ovat markkinoiden nopeimpia ja luotettavimpia.

Delkinin tuotteet suunnataan vaativille kuluttajille, ammattilaiskuvaajille ja elokuvantekijöille, jotka tarvitsevat vaativiin kohteisiin korkeinta mahdollista suorituskykyä. Tuotevalikoima yltää 4K actionkameroihin ja älypuhelimiin soveltuvista microSD-korteista korkeimman tallennusnopeuden CFast 2.0-kortteihin, joissa kirjoitusnopeudet voivat yltää jopa 495MB/s vauhtiin.

• muistikortit
  • delkin
  • xqd

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.