Drone-laukkuja Loweprolta

Kuvauskoptereiden myynti on suorastaan räjähtänyt käsiin, mutta silti niille ei ole ollut kunnollisia kuljetusratkaisuja. Kameralaukkujen markkinajohtaja Lowepro on huomannut tämän ja julkaisee nyt koko joukon eri kuvauskoptereille suunniteltuja laukkuja. DroneGuard-sarja on suunniteltu yhteistyössä monien kuuluisien kopterikuvaajien kanssa.

”Ensimmäiseksi suunnittelimme DroneGuard Kit -järjestelmän, jonka avulla valokuvaajat ja elokuvantekijät saattoivat helposti kuljettaa kuvauskopterinsa ja niiden varusteet laukuissa, jotka heillä olivat jo valmiiksi”, sanoo Lowepron varatoimitusjohtaja Tim Grimmer, ”Tämän jälkeen laajensimme sarjaa kahdella laukulla, jotka ovat valmistettu puolikovasta materiaalista, DroneGuard CS300 ja CS400”.

DroneGuard-sarja

Kaikissa kolmessa uudessa mallissa on Lowepron patentoimat muokattavat seinämät, joilla mikä tahansa kuvauskopteri on mahdollista kiinnittää tukevasti laukkuun. Sisusta on räätälöity nimenomaan kuvauskoptereille ja niiden varusteille. Lisäksi useat erilliset taskut, osastot ja elastiset nauhat helpottavat eri osien, kuten lisäpotkurien kuljettamista.

DroneGuard Kit

Kehtomainen kiinnitysjärjestelmä, jota voidaan käyttää isomman selkärepun tai laukun, kuten Lowepro Hardcasen, sisällä.

Yhteensopiva useiden eri kuvauskopterien, kuten: DJI Phantom 1™, DJI Phantom 2™, DJI Phantom 3™, sekä monien muiden vastaavankokoisten kuvauskoptereiden kanssa.

DroneGuard CS 300 & 400

600 denierin polyesterilla ja Lowepro FormShell™-tekniikalla suojatut laukut antavat hyvän suojan nelikoptereille. Molemmissa malleissa on irrotettavat olkahihnat ja kantokahvat, joten niitä voidaan käyttää sekä normaalina laukkuna että selkäreppuna.

CS 300 -malli on suunniteltu yhteensopivaksi Parrot Bepop™ -kopterin ja sitä vastaavien kopterien kanssa, kun taas CS 400 on yhteensopiva isompien mallien kuten DJI Phantom 1™, DJI Phantom 2™, DJI Phantom 3™ ja 3DR Solo™ kanssa. Molemmissa malleissa on valmiit tilat ohjaimille, potkureille, akuille, kaapeleille ja muille tarvittaville varusteille.

DroneGuard-sarjan toimitukset alkavat marraskuussa ja ne maksavat seuraavasti:

DroneGuard kit. Hinta noin 100 euroa.

DroneGuard CS 300. Hinta noin 160 euroa.

DroneGuard CS 400. Hinta noin 180 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• kameralaukku
  • kamerareppu
  • laukku
  • lowepro
  • valokuvaus
  • quadcopter
  • nelikopteri
  • kuvauskopteri
  • lennokki
  • welovelowepro
  • videokuvaus
  • ilmakuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.