Focus Nordic, Euroopan suurin kuvaustarvikkeiden tukkumyyjä, jatkaa laajentumistaan

Viisi vuotta sitten Focus Nordic laajensi toiminta aluettaan pohjoismaiden ulkopuolelle Baltiaan. Vuonna 2016 toiminnan laajentuminen jatkui Puolaan. Nyt Slovakia ja Tšekin Tasavalta liittyvät osaksi Focus Nordicin toiminta aluetta. Näiden kahden uuden toiminta maan lisäksi Focus Nordic aloitti Tamronin jakelun Puolassa 1. lokakuuta alkaen.

Slovakia ja Tšekin Tasavalta

Olemme avanneet kolmen uuden työntekijän myyntitoimiston Prahassa 1. lokakuuta alkaen. Monet Focus Nordicin edustamat tuotemerkit ovat nyt saatavilla Slovakiasta ja Tšekistä Focus Nordicin edustamana; Azden, Crystal Clear, Delkin, Focus, Kodak, Ledgo, Lexar, Lume Cube, Luna, Mitsubishi, Nisi, Pilot Polaroid, Polaroid Originals, Pritt, Pro-Mounts, 3L, Sirui, Transcend, Zhiyun, Walther sekä Panasonic.

Menestyksen resepti

"Menestyksekkään Baltian ja Puolan laajennuksemme jälkeen olemme todenneet että liiketoimintamallimme toimii myös Pohjoismaiden ulkopuolella,” sanoo Jonas Wernbo, Focus Nordicin toimitusjohtaja. ”Uskomme, että sama pätee myös Slovakiassa ja Tšekissä.”

"Pääajatuksemme laajasta tuotemerkkien valikoimasta, 100 % omistautumisesta valo- ja videokuvaukseen, yhdistettynä nopeaan ja tehokkaaseen toimitukseen, on tehnyt meistä Euroopan suurimman jakelijan, mitä koetamme yhä vahvistaa. Suuruus ei ole kuitenkaan pääasia; tärkeintä meille on asiakkaidemme näkemys toiminnastamme. Emme tyydy olemaan suurin, haluamme olla asiakkaidemme mielestä paras kaikilla mittareilla. Kunnianhimomme on, että asiakkaillemme olemme luotettava, ammattimainen ja miellyttävä yhteistyökumppani.”

“Meille on myös äärimmäisen tärkeää ylläpitää samanlaista positiivista suhdetta tavarantoimittajiimme, joiden tyytyväisyys mahdollistaa jatkuvan kehityksemme. Esimerkiksi Tamron on päättänyt vaihtaa jakelunsa Puolassa Focus Nordicille, mikä osoittaa että olemme tähän asti onnistuneet tavoitteessamme.”

“Työskentelemme jatkuvasti ylläpitääksemme Focus Nordicin ominaislaatuista yrityskulttuuria. Vaikka se on vaikeaa nopeasti kasvavassa yrityksessä, se on äärimmäisen tärkeää!”

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• kamera
  • samyang
  • lowepro
  • pentax
  • valokuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.