Gorillatorch Switchback – monitoimilamppu aktiiviseen ulkoilmaelämään

Joby, jonka maailmankuuluja tuotteita ovat mm. Gorillatorch Original ja innovatiivinen Gorillapod kamerajalusta, kirjoittaa jälleen uutta historiaa esittelemällä Gorillatorch Switchback lampun. Se on paristokäyttöinen telttailulamppu, jonka voi yhdellä otteella muuttaa otsalampuksi.

Gorillatorch Switchback lampussa innovatiivinen rakenne yhdistyy poikkeukselliseen, uusimpaan LED-tekniikkaan perustuvaan valon laatuun. Viiden tehokkaan LED-lampun, joista yksi on 130 lumenin CREE XLamp XP-G LED-pistevalo, avulla voidaan valita kuusi erilaista valotehoa ja yksi säädettävä himmentäjä. Ultratehokas holograafinen linssi tarjoaa selkeän näkymän ja samalla valo on miellyttävää silmille, mikä on suuri parannus muihin myynnissä oleviin LED-lamppuihin verrattuna.

"Joby halusi luoda tuotteen, joka yllyttää sosiaaliseen kanssakäymiseen samaan tapaan kuin leirituli", sanoo Juha Korteniemi, joka edustaa Jobyn tuotteita maahamme tuovaa Focus Image Nordic Oy:tä.

"Hiihtäjien, surffaajien, kiipeilijöiden ja muiden ulkoilusta kiinnostuneiden tarpeita analysoimalla Jobylla saatiin idea luoda aivan uusi tuote, jossa kevyt otsalamppu yhdistettiin tehokkaaseen telttailulamppuun."

Telttailulamppuna Gorillatorch Switchback pystyy valaisemaan kahdeksan hengen teltan tai pienen majan, mikä tekee lampusta ihanteellisen kaikenlaisessa sosiaalisessa toiminnassa, kuten aterioinnissa ja yhteisissä peleissä leirialueella. Gorillatorch Switchback voidaan ripustaa ylös teltassa, asettaa pöydälle tai kietoa kiinni oksaan taipuisan pitimensä avulla.

Älykäs rakenne mahdollistaa lampun nopean muuntamisen otsalampuksi, jonka ergonominen otsapanta mahdollistaa usean tunnin miellyttävän käytön. Gorillatorch Switchback pystyy valaisemaan polkua jopa 18 metriä eteenpäin kahdella ekstravalkoisella LED-valonheittäjälampulla ja kahdella hämäränäköä parantavalla punaisella lampulla.

Gorillatorch Switchback toimii kahdella tavallisella AA-paristolla, jotka kestävät jopa 72 tuntia eli valoa riittää koko viikonlopun ajaksi ulkoilmaseikkailuissa. Lampun taipuisaa pidintä voidaan myös käyttää kamerajalustana mukana tulevan kamerasovitteen avulla.

Gorillatorch Switchback tulee myyntiin joulukuun aikana ja sen verollinen hinta on noin 79 €.

Lisätietoja: Hanna Jansson puh. 09-4283 4101 info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Pentax, Lowepro, SanDisk, Transcend, Steiner, Hähnel, Tamron, Samyang, Swarovski, Velbon, Kenko, Metz ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.  Katso lisätietoja www.focusnordic.fi

Joby perustettiin vuonna 2005. Yrityksen nykyisenä toimipaikkana on San Francisco. Vuonna 2006 Joby lanseerasi kameratarvikemarkkinoille taipuvan Gorillapod jalustan. Uusia innovaatioita ovat olleet Gorillamobile ja Gorillatorch. Lisätietoja www.joby.com

• gorillapod