Insta-kuvaaminen kasvattaa suosiotaan

Polaroidin suoratulostavien kameroiden suosio on kasvanut kovasti. Polaroid tuokin nyt joulumarkkinoille uuden mallin - Polaroid SNAP -kameran!

Snap

Uusi SNAP-kamera julkistettiin juuri IFA-messuilla Berliinissä. Se perustuu samaan tuttuun Polaroidin ideologiaan helppokäyttöisestä kamerasta, jonka kuvat saa heti käyttöön. Uusi SNAP-kamera on muotoiltu täysin uusiksi ja se on tarpeeksi pieni mahtuakseen taskuun. SNAP on digitaalikamera, josta paperikuvien tulostaminen ja kuvien jakaminen sosiaaliseen mediaan on helppoa ja vaivatonta.

Muotoilu

Polaroid käyttää tunnettua Ammunition-suunnittelutoimistoa, jonka asiakkaita ovat mm. Adobe, Beats by Dre, Square, Lyft, Obi Worldphone ja Williams-Sonoma. Aiemmin heidän kädenjälkensä on näkynyt lukuisissa suosituissa Polaroidin tuotteissa, kuten ZIP-tulostimessa ja Cube-kamerassa.

Tekniikka

Polaroid SNAP on 10 megapikselin digitaalikamera, jossa on sisäänrakennettu Zink®-teknologiaan perustuva musteeton 5,1x7,6cm valokuvaa tekevä tulostin. Kamera tallentaa kuvat mikroSD-muistikortille, josta on helppo valita muokattavaksi ja tulostettavaksi vain tarpeelliset ja onnistuneet kuvat. Useiden suotimien avulla voidaan luoda mustavalkoisia ja vintage-kuvia, sekä tulostaa kuvat perinteisillä Polaroid-kehyksillä. Kameralla on myös mahdollista ottaa normaalisti kuvia tulostamisen aikana.

Polaroid SNAP -kameran toimitukset alkavat lokakuussa rajoitetuin erin ja
sen hinta noin 159,00 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• hääkuvaus
  • lahja
  • insta
  • tulostaminen
  • tulostus
  • polaroid
  • kamera
  • valokuvaus
  • häät

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.