Joby julkaisee uusia tarvikkeita action-kameroille

Joby, joka tunnetaan parhaiten Gorillapod-jalustoistaan, julkaisee uuden Action Grip -kahvan. Saat käyttöösi uusia kuvakulmia, kun kuvaat GoPro®, Ricoh®- tai Sony®-action-kamerallasi. Action Grip -kahva tulee myyntiin sekä irrallaan että pakettina jatkovarren (Pole) kanssa.

”Action-kamerat ovat edelleen kasvava ryhmä”, sanoo Joby Brand Director Kate Farmer, ”myyntien odotetaan nousevan yhdeksään miljoonaan yksikköön vuoteen 2018 mennessä”. ”Haluamme tarjota niiden käyttäjille yhä enemmän vaihtoehtoja ja uusi Action Grip -kahva toimii kaikkien kameramerkkien kanssa.”

Action Grip

Kelluva kuvauskahva valo- ja videokuvaukseen. Kahvan ansiosta kuvaaminen esimerkiksi uidessa, surffatessa ja sukeltaessa on vaivatonta, eikä kameran katoamisesta tarvitse huolehtia. Kelluvuuden lisäksi turvallisuutta lisää mukana oleva rannehihna.

Kahva on varustettu standardilla jalustakierteellä, joten voit kiinnittää siihen minkä tahansa kameran. Lisäksi mukana toimitetaan GoPro ®-kiinnikke. Voit kiinnittää kuvauskahvaan myös kierteillä olevan Pole-jatkovarren.

Action Grip & Pole

Kokonaisratkaisu, joka sisältää sekä Action Grip -kahvan että 49cm Pole-jatkovarren. Jatkovarsi on alumiinia ja myös kelluva, kuten kahvakin.

Tuotteet ovat heti saatavilla ja niiden suositushinnat ovat seuraavat:

Joby Action Grip. Hinta noin 26 euroa.

Joby Action Grip & Pole. Hinta noin 37 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• action
  • gopro
  • videokuvaus
  • valokuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.