Kolme uutta kannettavaa SSD-massamuistia Lexarilta

Lexar SL100 Pro Portable SSD on uusien kannettavien massamuistien sarja, joka tarjoaa äärimmäistä toimintakykyä kompaktissa paketissa

Valokuvaajat ja filmintekijät jotka työskentelevät kodin tai toimiston ulkopuolelta tuskailevat usein tallennustilaongelmien kanssa. Kannettavien tietokoneiden pienet kovalevyt ovat usein liian pieniä ammattimaiselle kuvan- ja videontallennukselle, ja useimmat kuljetettavat kovalevyt ovat hitaita ja herkkiä rikkoutumaan.

Uusi Lexar SL100 Pro Portable SSD puolijohdemassamuistien (SSD-levy) sarja tarjoaa huippunopean kirjoitus- ja lukunopeuden, jonka ansiosta työskentely on yhtä jouhevaa kuin käyttäessä tietokoneen sisäänrakennettua SSD-levyä. Vain 73,4 x 55 x 10,8 mm kokoisina ne mahtuvat luottokortin levyiseen ja pituiseen tilaan, kuten housuntaskuun, ja painavat vain hieman yli 70 grammaa. Lisäksi ne on valmistettu tyylikkäästä, harjatusta alumiinista. Liikkuvien osien täydellinen puuttuminen tekee niistä erittäin iskun- ja tärinänkestäviä oloissa, joissa perinteinen mekaaninen kovalevy ei selviäisi.

Supernopea, hiljainen ja turvallinen

Lexarin korkeatehoiset SSD-levyt tulevat saataville kolmessa kokoluokassa: 250GB, 500GB ja 1TB. Ne kaikki tarjoavat saman 900MB/s kirjoitus- ja 950MB/s lukunopeuden sekä USB 3.1-standardin huippunopean tiedonsiirtonopeuden USB Type C-liitännällä. SSD-teknologian ominaisuuksien ansiosta levyt ovat täysin äänettömiä eivätkä kuumene käytön aikana. DataVault Lite-ohjelmiston ansiosta käyttäjä voi suojata tiedostonsa vahinkopoistoilta sekä laittomalta käytöltä 256-bittisellä kryptausteknologialla.

Tietokoneiden lisäksi Lexar SL100 Pro Portable SSD toimii myös muiden laitteiden kanssa, kuten USB On-The-Go-ominaisuudella varustettujen älypuhleimien, tablettien, älytelevisioiden ja pelikonsolien kanssa. Toisin sanoen ne tarjoavat merkittävää lisätallenustilaa kaikkialla ja kaikissa käyttöyhteyksissä!

Hinta ja saatavuus:  Uudet Lexar SL100 Pro Portable SSD -levyt ovat saatavilla välittömästi ja niiden suositushinnat ovat:

250 GB: 99,00 €
500 GB: 139,00 €
1 TB: 259,00 €

Lisätietoa: info@focusnordic.fi

Yhteenveto, Lexar SL100 Pro Portable SSD

• Ultrakannettava ja -nopea huippuluokan SSD-levy
  • Saatavilla 250 GB, 500 GB  ja 1 TB tallennustilalla
  • Maksimilukunopeus: 950 MB/s
  • Maksimikirjoitusnopeus: 900 MB/s
  • USB-C -liitäntä USB 3.1 tuella
  • Kestävä rakenne harjatusta alumiinista
  • Äänetön ja viileä, kestää iskuja ja tärinää
  • DataVault Lite tiedostonkryptausohjelmisto suojelee tiedostoja
  • USB-C:sta USB-C:hen sekä USB C:stä USB A:han linkkikaapelit sisältyvät pakettiin

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.