Kowa Genesis 22 – uudet laadukkaat kompaktikiikarit

Genesis 22 on Kowan täysin uusi kompaktikiikarisarja XD/ED-lasilinsseillä. Ne ovat täydellinen valinta niille, joilla on erittäin korkeat vaatimukset kiikareiden optiselle suorituskyvylle, mutta jotka kaipaavat samalla aina mukana kulkevia ja kestäviä taskukiikareita.

Korkea laatu

Pienestä koostaan huolimatta Kowa Genesis 22 -kiikareissa on erittäin kirkas näkymä ja niitä on helppo käyttää jopa silmälaseilla. Kiikarit ovat saatavilla 8- ja 10-kertaisella suurennuksilla. Magnesiumrungon ansiosta ne ovat erittäin kevyet painaen vain 315 grammaa (8x22 -malli), ollen samalla äärimmäisen kestävät.

Kowa Genesis 22 -kiikareissa on kompaktikiikareiksi huomattavan suuri näkökenttä, 131 metriä (8x22-malli) 1000 metrissä. Sen ansiosta kiikareilla on helppo löytää ja seurata liikkuvia kohdetta, kuten lintuja.

Genesis 22 -kiikarit ovat typpitäytetyt, joten ne ovat täysin vedenpitävät. Paineistuksen ansiosta niiden linssit eivät huuruunnu kondensaation vuoksi. Itse linssit on käsitelty KR-pinnoitteella, joka hylkii vettä, rasvaa ja likaa. Pinnoite tekee linssien puhdistamisesta helppoa ja vaivatonta.

”Olen työskennellyt kiikareiden parissa yli 30 vuotta, mutta en ole ennen nähnyt yhtä laadukkaita kompaktikiikareita.” sanoo Hasse Bergquist, Focus Nordicin tuotepäällikkö, ”Kowa-kiikarit ovat osoittautuneet parhaiksi materiaalivalinnan, optisen osaamisen ja muotoilun saralla.”

Ominaisuudet

• Genesis 22: 8x22 / 10x22
  • Suurennuskerroin: 8x / 10x
  • Etulinssi: 22 mm
  • XD / ED -lasilinssit
  • Silmäetäisyys: 15 mm
  • Lähitarkennus: 1,5 m
  • Näkökenttä 1000m etäisyydellä: 131,1 m / 104,8 m
  • Rungon materiaali: Magnesiumseos
  • Pituus: 105 mm
  • Paino: 315 grammaa / 325 grammaa

Kowa Genesis 22 -kiikareiden toimitukset alkavat syyskuun aikana.

Kowa Genesis 22 8x22, hinta noin 825 €.

Kowa Genesis 22 10x22, hinta noin 870 €.

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

• kiikarit
  • genesis
  • kowa

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.