Lowepro julkaisee kaksi uutta valokuvausreppua

Uudet Lowepro Photo Active -kuvausreput on tehty useimpia kuvaajia silmällä pitäen ja ne soveltuvatkin monenlaisiin käyttötarkoituksiin. Repuissa on helposti muokattavat sisätilat, jotka on helppo sovittaa erilaisille kalustoille. Olit sitten kävelemässä kaupungilla tai vaeltamassa vuoristossa, Photo Active on täydellinen valinta. Uusi reppu tulee saataville kahdessa värissä, kahdessa eri koossa: BP 200 AW ja BP 300 AW.

Suunniteltu seikkailuun

Lowepro Photo Active mukana kannata kaikki ne tavarat, joita tarvitset päivän seikkailuilla. Se ei ole suunniteltu pelkästään valokuvausvarusteille, vaan siinä kulkevat mukana myös henkilökohtaiset tavarat, kuten aurinkolasit, evää, vesi ja vaikkapa sadetakki. Olit sitten suuntaamassa eeppiselle kaupunkiseikkailulle tai vaeltamassa metsäisiä polkuja, saat kaiken tarvittavan kulkemaan mukanasi. Mukana tulevan erillisen AW-sääsuojan avulla voit suojata repun sisällön äärimmäisissä sääolosuhteissa.

Kaikki helposti saatavila

Uusissa Photo Active -repuissa on kaksi sisäänkäyntiä sivuilla, joiden ansiosta kameravarusteisiin on aina helppo pääsy, eikä laukkua tarvitse ottaa olalta. Päällä olevan vetoketjulla sulkeutuvan aukon avulla päästään käsiksi pidempään objektiiviin tai henkilökohtaisiin varusteisiin.

Sisätilojen organisointi on tärkeää, varsinkin kun samassa laukussa säilytetään kameravarusteita, vaatteita, eväitä, vettä ja muita varusteita. Lowepron QuickShelf-tilanjakajien avulla sisätilat muokkaantuvat hetkessä tarpeiden mukaan. Jos tarvitset tilaa isommille varusteille tai pidemmälle objektiiville, voidaan koko QuickShelf-järjestelmä taittaa helposti kasaan ja poistaa.

Tyylikkäät värit

Lowepro Photo Active -reput ovat saatavilla kahdessa väriyhdistelmässä: tumman harmaa-musta ja sinimusta.

Lowepro Photo Active BP 200 AW sopii:

• Täyden kennon järjestelmäkamera vakiozoom-objektiivilla
  • Yksi isokokoinen lisäobjektiivi, kuten 70-200 f/2.8
  • Mikrofoni, valaisu- ja latauslaitteet
  • Pienikokoinen kolmijalka tai monopod
  • Vaellussauva ulkopuolen kiinnityspisteisiin
  • 13-tuumainen läppäri tai tabletti tai 2-litran vesisäiliö (ei mukana)
  • Pienikokoinen gimbal tai drone, kuten DJI Mavic

Lowepro Photo Active BP 300 AW sopii:

• Täyden kennon järjestelmäkamera vakiozoom-objektiivilla
  • Kaksi lisäobjektiivia, mukaan lukien 70-200mm f/2.8
  • Mikrofoni, valaisu- ja latauslaitteet
  • Pienikokoinen kolmijalka tai monopod
  • Vaellussauva ulkopuolen kiinnityspisteisiin
  • 15-tuumainen läppäri tai tabletti tai 3-litran vesisäiliö (ei mukana)
  • Pienikokoinen gimbal tai drone, kuten DJI Mavic

Hinta ja saatavus

Lowepro Phto Active -reppujen toimitukset alkavat heinäkuussa.

Suositushinnat:

Lowepro Photo Active BP 200 AW: 169,00 €
Lowepro Photo Active BP 300 AW: 199,00 €

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.