Loweprolta uusia kuvausreppuja ammattilaisille

Lowepro Pro Trekker on ollut ulkona liikkuvien valokuvaajien ykkösvalinta jo pitkään. Uusi Pro Trekker AW II on erittäin suositun Pro Trekkerin päivitetty ja uudistettu reppusarja, joka vastaa tämän päivän kuvaajien tarpeisiin ja mukautuu helposti erilaisia kuvauskalustoja varten. Se sopii kaikille ammattilaisille, liikkuivat he sitten lentokoneella tai luonnossa vaeltaen.

Yli kolmekymmentä vuotta ammattikuvaajana toiminut ja 54 maassa kuvannut luontokuvaaja Chris McLennan on auttanut Loweprota uudelleen suunnittelemaan legendaarisen Pro Trekker -sarjan. Pitkän linjan kuvaajana hän tietää, kuinka tärkeää on luottaa kalustoonsa ja suojata ne kunnolla.

Lowepron Pro Trekker AW II -sarja kattaa ammattilaisen ja edistyneiden harrastajien matkustustarpeet kaikkialla maailmassa. Kaikki neljä mallia sopivat käsimatkatavaroiksi ja niistä löytyy eri koko vaihtoehdot eri kokoisille ammattikameroille. Pro Trekker 350- ja 450-malleissa on irrotettava lantiovyö ja sisään piilotettavat olkahihnat. Lisäksi RLX-versiossa on renkaat, jolloin se toimii myös vetolaukkuna. Isoimpaan Pro Trekker 550 -reppuun mahtuu jopa 400mm objektiivi kiinnitettynä akkukahvalla varustettuun kameraan. Uusi harmaa/musta väritys sopii hyvin maastoon, eikä lika näy siinä samalla tavalla kuin mustassa kankaassa.

Hyvin muotoiltu kantojärjestelmä auttaa raskaan kaluston painon jakamisessa koko vartalolle. Repussa on paksu muotoiltu selkäosa, profiloidut olkahihnat ja tukeva lantiovyö, jotka kaikki lisäävät käyttömukavuutta ja tarjoavat vakautta pidemmilläkin matkoilla.

Uudet Pro Trekker -mallit

Pro Trekker BP 350 AW II

• Pieni ja tukeva reppu. Ihanteellinen peilittömille ja peilillisille ammattikameroille enintään 70-200mm objektiivin kansa. Etutaskuun mahtuu 15” kannettava tietokone ja 10” tabletti.
  • Piilotettavat olkahihnat ja irrotettava lantiovyö
  • Ulkoiset mitat: 32 x 25 x 48 cm
  • Sisäiset mitat: 28 x 15 x 42 cm
  • Paino: 2.39 kg

Pro Trekker BP 450 AW II

• Keskikokoinen tukeva reppu. Sopii ammattikameroille akkukahvalla ja 70-200mm f/2.8 objektiivilla, sekä kolmella lisäobjektiivilla. Etutaskuun mahtuu 15” kannettava tietokone ja 10” tabletti
  • Ulkoiset mitat: 35 x 25 x 49 cm
  • Sisäiset mitat: 32 x 16 x 46
  • Paino: 2,7 kg

Pro Trekker BP 550 AW II

• Raskas reppu eränkäyntiin. Sopii 2-3 ammattijärjestelmää (esim. Canon 1D), joista yksi jopa 400mm f/2.8 objektiivilla, 4-6 lisäobjektiivia ja 2 salamalaitetta.
  • Ulkoinen tasku juomarakkoa varten
  • Voidaan muuntaa kahdeksi erilliseksi moduuliksi
  • Irrotettava lantiovyö
  • Ulkoiset mitat: 35 x 24 x 62 cm
  • Ulkomitat ilman kantta (käsimatkatavara): 35 x 24 x52 cm
  • Sisäiset mitat: 31 x 17 x 46 cm
  • Paino: 3,65 kg

Pro Trekker RLX 450 AW II

• Tukeva vetolaukku, joka toimii myös reppuna. Sopii 1-2 ammattijärjestelmäkameraa, jopa 70-200mm f/2.8 objektiivilla tai 300mm objektiivi, 5-6 lisäobjektiivia tai salamalaitetta.
  • Etutaskuun mahtuu 15” kannettava tietokone ja 10” tabletti.
  • Piilotettavat olkahihnat ja irrotettava lantiovyö
  • Ulkoiset mitat: 36 x 25 x 52 cm
  • Sisäiset mitat: 32 x 13 x 45 cm
  • Paino: 4,1 kg

Hinta ja saatavuus

Uuden Lowepro Pro Trekker -sarjan toimitukset alkavat lokakuussa.

Suositushinnat:

• Pro Trekker BP 350 AW II: 299,00 €
  • Pro Trekker BP 450 AW II: 349,00 €
  • Pro Trekker BP 550 AW II: 499,00 €
  • Pro Trekker RLX 450 AW II: 449,00 €

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.