Lume Cube AIR – pieni ja tehokas kuvausvalo

Lume Cube AIR on maailman pienin kuvausvalo, mutta pienestä koostaan huolimatta se on erittäin tehokas. Lisäksi valoa voidaan ohjata langattomasti ja se on vesitiivis jopa kymmeneen metriin asti.

Paljon kentällä työskentelevien valokuvaajien ja elokuvantekijöiden ei tarvitse enää miettiä miten he saavat kohteensa valaistua. Uusi Lume Cube AIR on niin pieni ja keveä LED-valo, että se kulkee vaikka kuvaajan takin taskussa. Sen valoteho riittää hyvin potrettien tai tuotekuvien ottamiseen. Lume-X-sovelluksen avulla voidaan useampaa AIR-valoa ohjata älypuhelimen kautta ja luoda valmiita valaisuasetuksia erilaisia kuvauksia varten.

Paljon laadukasta valoa

Lume Cube AIR -valon valmistukseen on käytetty koossaan parhaita mahdollisia LED-komponentteja, jotka mahdollistavat 400 luksin valaistusvoimakkuuden metrin päässä 60 asteen valokeilalla. Valon värilämpötila on 5600K (päivänvalo) ja CRI-arvo on noin 90. Valon mukana tulee kaksi diffuusoria valon pehmentämiseen: valkoinen neutraali ja oranssi, jolla valo saadaan sopimaan hehkulamppujen värilämpötilaan.

Sisäänrakennettu akku kestää 2,5 tuntia jatkuvaa valaisua 50 % teholla. Pidempää käyttöä varten valaisimin voidaan liittää USB-virtalähteeseen.

Kompakti ja vesitiivis

Vain 57 grammaa painavana ja 4,1 x 4,1 x 2,9 cm mitoilla, Lume Cube on pienin kuvaamiseen tarkoitettu LED-valaisin. Se on myös vesitiivis jopa 10 metrin syvyyteen asti, joten valoa voidaan käyttää myös haastavissa sääolosuhteissa. Lume Cube AIR sopiikin erinomaisesti erilaisten extreme-lajien kuvaamiseen.

Bluetooth ja älypuhelin sovellus

iOS- ja Android-puhelimille saatavan Lume-X-sovelluksen avulla valaisimen tehoa, valaisutilaa ja muita ominaisuuksia voidaan ohjata langattomasti älylaitteelta. Sovelluksen kautta voidaan ohjata jopa useampaa valoa yhtä aikaa!

Magneettikkiinnitys

Normaalin ¼” -jalustakiinnityksen lisäksi Lume Cube AIR -valaisimessa on magneettikiinnitys, joka lisää entisestään kuvausmahdollisuuksia. Sen avulla valo on helppo kiinnittää mm. ajoneuvoon tai polkupyörään.

Hinta ja saatavuus:

Lume Cube AIR toimitukset alkavat heti ja valaisimen suositushinta noin 80 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tekniset tiedot

Valaistusvoimakkuus: 400 lux (1m), Neljä valaisutehoa
Valaisukeila: 60º
Värilämpötila: 5600K
Valaisutilat: Jatkuva, strobo
Langaton yhteys: Bluetooth. Lume-X -sovellus (iOS, Android)
Akku: Ladattava micro USB -liitännällä
Kiinnitys: 1/4” jalustakiinnitys, magneetti
Mitat: 4,1 x 4,1 x 2,9 cm
Paino: 57 grammaa
Muuta: Vesitiivis 10 metriin saakka

Pakkauksessa mukana:

• Valkea pehmennin
  • Oranssi pehmennin
  • Latauskaapeli (micro USB)
  • Turvanaru

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.