Pienikokoinen laajakulmaobjektiivi Sony FE -kameroille

Samyang julkaisee uuden pienikokoisen automaattitarkenteisen objektiivin Sonyn peilittömille täyden kennon kameroille. Uuden Samyang AF 24mm f/2.8 FE -objektiivin kanssa kamera on taskukokoinen, mutta kykenee uskomattomaan kuvanlaatuun.

Vain 93 grammaa painava uusi Samyang AF 24mm f/2.8 FE -objektiivi on täydellinen työkalu Sony-valokuvaajille, jotka haluavat pitää kalustonsa mahdollisimman pienenä ja keveänä uhraamatta optista kuvanlaatua. Uusi objektiivi täyttää aukon Samyangin 14mm f/2.8 - ja 35mm f/2.8 -objektiivien välissä. Pienikokoinen objektiivi sopii täydellisesti matkustamiseen ja 24mm on erittäin käyttökelpoinen polttoväli maisema- ja katukuvaamiseen tai ryhmäkuviin.

Täydelle tai APS-C kennolle

Samyang AF 24mm f/2.8 FE on suunniteltu erityisesti Sonyn peilittömille täyden kennon kameroille (24x36mm). Sitä voidaan kuitenkin käyttää myös pienemmillä APS-C-kennoilla varustettujen kameroiden, kuten A6xxx-sarjan, kanssa.

Objektiivissa on nopea, hiljainen ja erittäin tarkka automaattitarkennus ja sen lyhyen vain 24cm tarkennusetäisyyden vuoksi se soveltuu myös laajakulmaisiin lähikuviin. Saat helposti tyylikkäitä kuvia yksityiskohdista sisällyttämällä kuvaan myös kohteen ympäristön.

Terävä ja valovoimainen

Huolimatta pienestä ja kevyestä rungostaan, Samyang AF 24mm f/2.8 FE -objektiivissa on seitsemän linssielementtiä seitsemässä ryhmässä. Linssirakenteessa on kolme asfääristä linssielementtiä ja kaksi HR-elementtiä (High Refrative), jotka vähentävät värivirheitä ja mahdollistavat erittäin terävän kuvan keskeltä reunoille. Samyangin kehittynyt Ultra Multi Coating -pinnoitus takaa korkean kontrastin ja neutraalisti toistuvat värit myös vaikeissa valaisuolosuhteissa.

Hinta ja saatavuus:

Samyang AF 24mm f/2.8 FE toimitukset alkavat heinäkuussa.

Suositushinta noin 290 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• 24 mm laajakulmaobjektiivi Sony FE / E -kiinnityksille
  • Yhteensopiva täyden kennon ja APS-C-kennon kanssa
  • Pienikokoinen ja kevyt – vain 93 grammaa
  • Nopea ja hiljainen automaattitarkennus
  • Laadukas optinen rakenne asfäärisillä linssielementeillä
  • Lähin tarkennusetäisyys 24 cm

Samyangin automaattitarkenteiset Sony E -objektiivit

• Samyang AF 14mm f/2.8 FE
  • Samyang AF 24mm f/2.8 FE
  • Samyang AF 35mm f/2.8 FE
  • Samyang AF 35mm f/1.4 FE
  • Samyang AF 50mm f/1.4 FE

Tekniset tiedot

Polttoväli: 24 mm
Suurin aukkoarvo: f/2.8
Piirtoympyrä: 24 × 36 mm (täysikenno)
Kiinnitys: Sony E / FE
Tarkennus: Automaattinen
Optinen rakenne:
7 elementtiä / 7 ryhmää
Pienin aukkoarvo: f/22
Lähin tarkennuseräisyys: 24 cm
Suurennossuhde: 0.13x (1:7.7)
Himmenninlehtiä: 7
Suodinkierre: 49 mm
Pituus: 37 mm
Halkaisija: 62 mm
Paino: 93 grammaa
Mukana: Linssisuojat, vastavalosuoja

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.