Pro Roller Attaché – uusi tyylikäs ja älykäs pyörillä kulkeva laukku Loweprolta

Lowepro, johtava valokuvausvälineille ja kannettavalle elektroniikalle tarkoitettujen suojavarusteiden valmistaja, tuo myyntiin Pro Roller Attaché x50 laukun, uusimman lisän yrityksen suosittuun, lentomatkustajille tarkoitettuun laukkuperheeseen, jossa on pyörät.

Pro Roller Attaché x50 on kaksi laukkua yhdessä, ja se on suunniteltu erityisesti ammattikuvaajille, jotka matkustavat usein työssään. Laukun ulkomitat täyttävät lentoyhtiöiden käsimatkatavaralle asettamat vaatimukset.

"Monipuolisuus on vasta alkua tässä innovatiivisessa laukussa”, sanoo Juha Korteniemi, joka edustaa Loweprota maahamme tuovaa Focus Image Nordic Oy:tä.

"Sitä voidaan käyttää pyörillä kulkevana attaché-laukkuna koko kameravarustukselle sekä kannettavalle tietokoneelle, jotka saa helposti esiin laukun etupuolelta. Mutta sitä voidaan kantaa myös olkalaukkuna. Lisäksi sitä voidaan käyttää kannettavana attaché -laukkuna, jossa on tilaa kaikelle tarpeelliselle viikonloppumatkan aikana.”

Laukun lukuisat kätevät ominaisuudet helpottavat valokuvaajan arkea. Pehmustettu tietokoneosasto (pyörälaukun etuosassa ja olkalaukussa) suojaa jopa 14” laajakuvanäytöllä varustettua kannettavaa. Ulosvedettävä, kestävästä alumiiniputkesta valmistettu teleskooppikahva ja sen kaksoislukituspainikkeet ja jalustakierre mahdollistavat laukun improvisoimisen jalustaksi kameralle tai salamalaitteelle.

Lisähienouksina ovat sisään taittuva tukijalka, olkalaukussa oleva attaché -laukun ympärille vedettävä verkkotasku, joka tekee laukun kuljettamisen helpoksi, läpinäkyvä käyntikorttitasku sekä useita sisään- ja ulospäin käännettäviä säilytystaskuja molemmissa laukuissa.

Hinta ja saatavuus
Pro Roller Attaché x50 toimitetaan väriltään mustana ja se tulee myyntiin lokakuun aikana. Sen verollinen myyntihinta on noin 350 €.

Pyörillä kulkevan laukun mitat
Ulkomitat: 41,3 x 22,9 x 40,6 cm
Sisämitat: 38,7 x 17,8 x 31,1 cm

Olkalaukun mitat
Ulkomitat: 37,5 x 18,4 x 26,7 cm
Sisämitat: 35,6 x 11,4 x 23,5 cm
Sisäinen kannettavan lokero: 13 x 1,6 x 9,1 cm

Kapasitetti
Ammattilaisen järjestelmäkamera (ilman akkukahvaa) ja siihen kiinnitetty objektiivi, 2-4 lisäobjektiivia (70-200mm F/2,8 kokoon asti) tai lisävarusteita, 14” laajakuvanäyttöinen kannettava tietokone ja henkilökohtaisia tavaroita.

Lisätietoja: Hanna Jansson puh. 09-4283 4101 info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Pentax, Lowepro, SanDisk, Transcend, Steiner, Hähnel, Tamron, Samyang, Swarovski, Velbon, Kenko, Metz ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.  Katso lisätietoja www.focusnordic.fi

• lowepro
  • laukku