Samyang julkaisee superlaajakulman täyden kennon kameroille

Lehdistötiedote   •   Syys 10, 2014 13:00 EEST

Samyang julkaisee valovoimaisen, 12mm fisheye-objektiivin täyden kennon kameroille. F/2.8 -valovoima ja 180˚ diagonaalinen kuvakulma avaavat uusia ja jännittäviä kuvakulmia. Objektiivi esitellään 16.9.-21.9. Photokinassa, Kölnissä.

Erittäin kehittynyt rakenne

Objektiivin rakenne on Samyangin monimutkaisin koskaan. Näin laajan kuvakulman, korkean valovoiman ja kuvanlaadun yhdistelmä 24x36 -koon kennolle on todella haasteellinen toteuttaa. Hienostunut optinen rakenne koostuu kahdeksasta ryhmästä ja kahdestatoista linssistä, joista kolme on ED-linssejä ja kaksi asfäärisiä linssejä.

Laadukkain heijastuksenestopinnoite

Viimeisimmällä teknologialla käsiteltyihin linssipintoihin on käytetty nanokristalleja ja NCS-pinnoitetta.

Hinta ja saatavuus

Hinta ja saatavuus ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.

Kommentit (0)