Samyangilta uusi, nopea 35mm objektiivi Sony E-kiinnitykselle

Sonyn peilittömille kameroille räätälöity täyden kennon Samyang AF 35mm f/1.4 FE -objektiivi on nopea ja tarkka. Automaattitarkennus ja kehittynyt optinen rakenne ovat vasta alkua.

Samyangin AF-sarja saa uuden jäsenen: Samyang AF 35mm f/1.4 FE -objektiivi sopii erityisesti kuvaajille jotka arvostavat optista tarkkuutta. Sarjan kolmen muun jäsenen tavoin uusi 35mm täyden kennon objektiivi on suunniteltu erityisesti Sonyn kompakteille ja pelittömille E-kiinnityksen kameroille.

Klassinen laajakulma

Samyang AF 35 mm f/1.4 FE on suunniteltu Sonyn täyden kennon kameroille, ja se on erinomainen ”joka paikan”-objektiivi kohtuullisen laajakulmaisen polttovälinsä ansiosta. Objektiivi on tarpeeksi valovoimainen, jotta sillä voidaan kuvata ongelmitta myös hämärässä tai tuoda kohde esiin epäselvästäkin taustasta. Kyseessä on klassinen laajakulma, joka toimii niin katuvalokuvauksessa kuin perhepotreteissakin.

Objektiivi sopii myös APS-C -koon kennolla varustetuilla Sonyn kameroihin, joissa se toimii normaaliobjektiivina. Lähin tarkennusetäisyys on vain 30 cm, minkä ansiosta se vangitsee yksityiskohdat ja tiukkarajaiset muotokuvat monipuolisesti.

Vaativille valokuvaajille

Samyang on panostanut optisen rakenteen suunnitteluun saavuttaakseen maksimaalisen kuvanlaadun. Samyang AF 35mm f/1.4 FE -objektiivissa on 11 linssielementtiä 9 ryhmässä. Kaksi asfääristä linssiä vähentää vääristymiäja takaa terävyyden koko kuva-alalla. Kaksi HR (High Refractive) -linssielementtiä minimoi kromaattisen aberraation. Taidokkaasta optisesta rakenteesta kertoo myös yhdeksän lehtinen lähes pyöreä himmennin.

Samyangin edistyksellinen Ultra Multi Coating (UMC) -pinnoite ehkäisee heijastuksia ja hajavaloa tehokkaasti, tehden kuvista kirkkaita ja värikylläisiä.

Hinta ja toimitus:

Samyang AF 35mm f/1.4 FE -objektiivin toimitukset alkavat marraskuussa 2017

• Hinta noin 630 euroa.

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

Tekniset tiedot:

Polttoväli: 35 mm
Aukko: 1.4
Kuvakoko: 24 × 36 mm (full-frame). Yhteensopiva APS-C-kennon kanssa.
Kiinnitys: Sony E / FE
Tarkennus: Automaattitarkennus
Kuvanvakaaja:
Ei
Optinen rakenne: 11 elementtiä / 9 ryhmää
Pienin aukkoarvo: 16
Lyhin tarkennusetäisyys: 30 cm
Max. suurennos: 0.17x (1:5.9)
Himmenninlehtiä: 9
Suodinkoko: 67 mm
Pituus: 115 mm
Halkaisija: 76 mm
Paino: 645 gram
Sisältyvät varusteet: Vastavalosuoja, linssinsuoja

Samyang AF -objektiivit Sony E -kiinnitykselle

• Samyang AF 14mm f/2.8 FE
  • Samyang AF 35mm f/2.8 FE
  • Samyang AF 35mm f/1.4 FE
  • Samyang AF 50mm f/1.4 FE

• samyang
  • valokuvaus
  • objektiivi
  • kamera

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.