Steiner SkyHawk 4.0 – kestävät kiikarit luonnontarkkailuun

Uudet SkyHawk 4.0 -sarjan kiikarit tarjoavat Steinerille tutun erinomaisen käytettävyyden ja ylitsepääsemättömän kestävyyden. SkyHawkit ovat erinomaiset kiikarit kaikille luontoharrastajille.

Jos vietät paljon aikaa luonnossa harrastaen, kuten metsästämässä, kalastamassa, valokuvaamassa tai vaeltamassa, niin Steiner SkyHawk 4.0 -kiikarit ovat tehty juuri sinua varten.

Erittäin vankkarakenteisissa kiikareissa on erinomainen käsiteltävyys, nopea tarkennus, sekä laadukkaat ja kirkkaat linssistöt. Ne tulevat saataville neljänä eri versiona: 10x42, 8x42, 10x32 ja 8x32, joista löytyy oikea suurennus ja valovoima erilaisiin harrastuksiin.

Kestävät, mukavat ja keveät

Steiner SkyHawk 4.0 -kiikareiden erinomainen ergonomia perustuu käyttöä kestävään luistamattomaan kumipinnoitukseen ja tarkasti tehtyihin sormisyvennyksiin, jotka antavat erinomaisen otteen kaikissa sääolosuhteissa. Silmäsuppilot on tehty pehmeästä ihoystävällisestä silikonista ja suunniteltu estämään sivulta tulevaa valoa häiritsemästä katselua. Silmäsuppilot voidaan myös kääntää alas silmälasien käyttöä varten.

Typpitäytteiset optiikat vähentävät linssien huurtumista myös ääriolosuhteissa. SkyHawk 4.0 -linssit on suunniteltu käytettäväksi -20 °C - +70 °C lämpötiloissa. Lisäksi kiikareiden kattoprismarakenne tekee niistä erittäin pienikokoiset ja keveät, joten ne kulkevat helposti mukana repussa ja sopivat matkakumppaniksi.

Kovaankin käyttöön suunnitellut SkyHawk 4.0 -kiikarit eivät tuota pettymystä. Runko on valmistettu kestävästä Makrolonista® ja ne ovat vesitiiviit kolmeen metriin asti. Kuminen suojakuori suojaa naarmuilta ja hylkii likaa ja rasvaa.

Nopea tarkennusjärjestelmä

Nopea tarkennusjärjestelmä helpottaa liikkuvien kohteiden seuraamista. SkyHawk 4.0 -kiikareiden keskellä oleva tarkennuspyörä vaatii vain pienen liikkeen tarkennuksen siirtämiseen lähietäisyydeltä (2 metristä) äärettömään.

8x32
Pienikokoiset kiikarit lintujen bongaamiseen ja retkeilyyn. Kevyt runko, hyvä suurennos ja laaja kuvakulma tekevät niistä sopivat myös pitkäaikaisempaan tarkkailuun.

8x42
Monipuolinen suosittu kiikarimalli, jossa yhdistyy pieni koko ja suuri valovoima. Sopivat vaativammallekin käyttäjälle.

10x32
Kymmenkertainen suurennus sopii parhaiten kohteiden tarkkailuun pidemmästä matkasta. Se mahdollistaa pienempien yksityiskohtien havainnoimisen. Kompakti koko ja hyvä optinen suorituskyky tekevät kiikareista joka käyttöön sopivat.

10x42
Suurilla etulinsseillä ja kymmenkertaisella suurennoksella varustetut kiikarit tuottavat kirkkaan ja terävän kuvan ja ne soveltuvat erityisen hyvin pitkille matkoille ja hämärämpiin olosuhteisiin.

Hinta ja saatavuus:

Uusien Steiner SkyHawk 4.0 -kiikareiden toimitukset alkavat marraskuun lopulla ja niiden suositushinnat ovat:

8x32: 395 €

8x42: 499 €

10x32: 429 €

10x42: 535 €

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.