Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD - Innovatiivinen kinokoon yleisobjektiivi

Uusi Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD jättää tavanomaiset zoom-objektiivit kauas taakseen. Ainutlaatuisen polttovälialueensa, suuren aukon ja erinomaisen laadukkaan optiikkansa ansiosta se korvaa laajan valikoiman erilaisia linssejä, tinkimättä tippaakaan suorituskyvystä.

Kuvanvakautus ja nopea, hiljainen automaattitarkennus sekä hyvä sääsuojaus ovat Tamronin linsseiltä jo odotettuja ominaisuuksia. Näiden lisäksi uusi Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD tarjoaa Canonin ja Nikonin kinokoon kameroille erinomaisen monikäyttöisen polttovälialueen klassisesta 35mm laajakulmasta todelliseen telepolttoväliin, sekä suuren aukon (f/2.8-4) ja vaativimpienkin kuvaajien vaatimukset täyttävän kuvanlaadun. Tuloksena on erinomainen yleisobjektiivi joka soveltuu maisemakuvauksesta potrettikuvaukseen.

APS-C-kennoisten kameroiden käyttäjille Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD tarjoaa näkökentän joka vastaa (kinovastaavuus) 53-225mm Nikonin kameroilla ja 56-240mm Canonin kameroilla – erinomainen polttovälialue urheilu- ja luontokuvaukseen.

Nopea ja vakaa

Automaattitarkennuksen ja kuvanvakautuksen (VC, tärinänpoisto) suorituskyvyn parantamiseksi Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD on varustettu kaksoisprosessoreilla kummallekin toiminnolle. Tämän ansiosta vakautus kompensoi kameran tärinää jopa viiden aukkoarvon verran suljinnopeudessa - käsivaralta terävien kuvien ottaminen onnistuu entistä haastavammissa valaistusoloista.

Tamronin uusi mikromoottori OSD (Optimized Silent Drive) pystyy nopeaan, hiljaiseen ja tarkkaan automaattitarkennukseen jopa liikkuvissa kohteissa. Vain 45cm minimitarkennusetäisyys koko polttovälialueella tarjoaa maksimissaan 0.27x (suurennossuhde 1:3.7) suurennuskertoimen pisimmällä teleasennolla. Tämän ansiosta pienten yksityiskohtien kuten lähikuvien kasveista tai hyönteisistä on helppoa.

Sääsuojaus ja edistynyt optinen rakenne

Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD on elegantti, vankka ja korkealaatuinen objektiivi. Kumitiivisteet kaikissa liikkuvissa osissa tekevät siitä säänkestävän, ja etulasin fluoridipinnoite hylkii vesipisaroita, rasvaa ja pölyä tekevät niistä helppoja puhdistaa.

Edistynyt optinen rakenne sisältää kolme asferista elementtiä jotka tuottavat korkean terävyyden koko kuva-alalle kaikilla polttoväliasetuksilla. Kolme LD-lasista elementtiä poistavat kromaattista aberraatioa ja väriheijastumia. Yhdeksänlapainen aukko tuottaa pyöreän, pehmeän tunnun kuvan epäteräville osille.

Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD on yhteensäpiva Tamron Tap-in Console lisävarusteen kanssa, jolla se voidaan liittää tietokoneeseen USB-portin kautta. Tämän ansiosta käyttäjä pystyy itse päivittämään objektiivin firmware-ohjelmiston sekä hienosäätämään kuvanvakautusta ja automaattitarkennusta.

Hinta ja saatavuus

Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD Nikonin kiinnityksellä tulee saataville kesäkuun alusta, ja Canonin kiinnityksellä noin kuukausi tämän jälkeen. Objektiivin suositushinta on 965,00 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tamron 35-150mm f/2.8-4 Di VC OSD Yhteenveto:

• Nopea ja säänkestävä monipuolinen jokapaikan zoom-objektiivi
  • Kinokoon kameroille, voidaan myös käyttää APS-C kameroissa
  • OSD-moottori tarjoaa nopean, hiljaisen ja tarkan automaattitarkennuksen
  • Kuvanvakautus (VC) jopa viiden stopin teholla suljinaikaan tarjoaa vapauden kuvata käsivaralta useammissa tilanteissa
  • Kaksoismikroprosessorit parantavat automaattitarkennuksen ja kuvanvakautuksen tehoa
  • Edistynyt optinen rakenne asferisilla elementillä, LD lasielementillä ja fluoridipinnoitetulla etulasilla
  • Minimitarkennusetäisyys 45cm tarjoaa 0.27x suurennoskertoimen
  • Yhteensopiva Tamron Tap-in Console -lisävarusteen kanssa

Tekniset tiedot

Polttoväli: 35-150 mm
Maksimiaukko: 2.8-4
Kuva-ala: 24 × 36mm (kinokoon). Sopii myös APS-C
Kiinnitys: Canon EF ja Nikon F
Tarkennus: Automaattitarkennus
Kuvanvakautus: On
Optinen rakenne: 19 elementtiä / 14 ryhmää
Minimiaukko: 16-22
Minimitarkennusetäisyys: 45 cm
Maksimisuurennoskerroin: 0,27x (ratio 1:3.7)
Himmenninlehtiä:  9
Suodinkoko:  77 mm
Pituus: Canon: 127 mm. Nikon: 124 mm
Rungon halkaisija:  84 mm
Paino: Canon: 796 g. Nikon: 790 g
Mukana toimitetaan: Vastavalosuoja, linssin suojukset
Muita ominaisuuksia: Sääsuojattu rakenne, kuvanvakautus, hiljainen automaattitarkennus OSD-moottorilla. Yhteensopiva Tamron Tap-in Console-lisävarusteen kanssa

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.