Urban Photo Sling – monikäyttöinen laukkusarja Loweprolta

Kolme eri tapaa kantaa, pakattavissa kahdella eri tavalla ja lisäksi oma tasku tablettitietokoneelle.

Lowepro, joka on tunnettu erityisesti kameralaukkujen johtavana valmistajana, tuo markkinoille uuden innovatiivisen laukkusarjan. Urban Photo Sling –kameralaukkua on saatavilla kahdessa eri koossa ja sitä voi kantaa kolmelle eri tavalla: edessä, selässä ja sivulla. Laukun paikkaa on myös helppo vaihtaa vaikka kesken kuvaustilanteen.

Kullekin kuvaajalle sopiva laukku löytyy usein pienten yksityiskohtien kautta. Tämän laukkusarjan ominaisuuksia ovat mm. erillinen pehmustettu tasku tablettitietokoneelle ja vetoketjullinen pikkutasku henkilökohtaisille varusteille, ja lisäksi monikäyttöinen sivutasku tarjoaa hyvän paikan esimerkiksi linssisuojalle, suotimelle, bussilipulle tai muille pienesineille, jotka on hyvä olla nopeasti saatavilla.

Kaksi erilaista tapaa pakata varusteet on useimmille kuvaajille erittäin hyödyllinen ominaisuus. Varusteet on mahdollista pakata ja järjestellä niin yläkautta kuin laukun etupuoleltakin. Laukussa on myös pehmustetut ja muokattavat sisäosastot. Lisäksi laukusta löytyy kiinnikkeet objektiiveille, ja irrotettava lantiovyö lisäämään käyttömukavuutta sekä kannettavuutta. Laukun kansiläppä suojaa varusteita sateelta ja siinä on säilytyspaikat muistikortille ja pientarvikkeille.

"Tärkeä tavoite laukun muotoilussa oli se, että laukut ovat mahdollisimman yksinkertaisia käyttää tilanteessa kuin tilanteessa. Lisäksi varusteiden tulee olla helposti saatavilla myös itse kuvaustilanteessa”, kertoo Juha Korteniemi Loweprota maahantuovalta Focus Nordicilta.

Urban Photo Sling 250 –laukkuun sopii ammattitason järjestelmäkamera (ilman akkukahvaa) varustettuna 70-200 mm objektiivilla. Lisäksi laukkuun sopii kaksi lisäobjektiivia tai vastaavasti salama ja yksi lisäobjektiivi sekä tablettitietokone. Sivutaskuun sopii juomapullo tai kompakti jalusta, varusteita sekä tarvikkeita. Sisämitat: 21 x 12 x 30 cm.

Urban Photo Sling 150 –laukkuun sopii järjestelmäkamera varustettuna 55-200 mm objektiivilla. Lisäksi laukkuun sopii kaksi lisäobjektiivia tai vastaavasti salama ja yksi lisäobjektiivi sekä tablettitietokone. Laukkuun sopii vaihtoehtoisesti myös kompakti järjestelmäkamera kittiobjektiivilla ja kolmella lisäobjektiivilla tai vastaavasti salama ja kaksi lisäobjektiivia, tablettitietokone sekä varusteita ja tarvikkeita. Sisämitat: 19,5 x 11,5 x 25cm.

Urban Photo Sling 150 ja Urban Photo Sling 250 –laukut saapuvat jälleenmyyjien valikoimiin kesäkuun aikana. Niiden verolliset hinnat tulevat olemaan noin 99 ja 109 euroa.

Lisätietoja: Kristiina Niemi, puh. 09-4283 4101, s-posti: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Pentax, Lowepro, SanDisk, Transcend, Steiner, Hähnel, Tamron, Samyang, Velbon, Kenko, Metz, Lensbaby, B+W, Novoflex ja Carl Zeiss. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.  Katso lisätietoja www.focusnordic.fi

• kameralaukku
  • lowepro