Uusi laajakulmaobjektiivi Tamronilta: 17-35mm f/2.8-4 Di OSD

Kompakti ja laadukas 17-35mm f/2.8-4 Di OSD on Tamronin uusi nopea, täydelle kennolle suunniteltu laajakulmaobjektiivi.

Laajakulmaobjektiivi on monipuolinen kuvaustyökalu. Uuden Tamron 17-35mm f/2.8-4 Di OSD -objektiivin tehokas zoom tekee siitä täydellisen niin matkailuun, maisemakuvaukseen, katukuvaukseen ja jopa urheilukuvaukseen! Objektiivi on saatavilla Canon- ja Nikon-kiinnitykselle.

Kevyt ja sääsuojattu

Nopeat laajakulmat ovat usein raskaita, ja kömpelöitä, mutta ei tällä kertaa. Tamron on onnistunut pitämään 17-35mm f/2.8-4 Di OSD -objektiivin rakenteen hyvin kevyenä - objektiivi painaa vain 460 grammaa!

Objektiivi on sekä tyylikäs että kestävä. Sen ulkokuori viimeistelty säänkestäväksi kumitiivisteillä, jotka pitävät kosteuden ja pölyn ulkopuolella. Tyylikäs, mutta samalla vankka muotoilu sopii monenlaisiin olosuhteisiin. Etulinssin fluoriittipinnoite estää naarmuuntumista sekä hylkii tehokkaasti likaa ja rasvaa, mikä tekee siitä helpon puhdistaa.

Tarkka ja hiljainen

Tamron 17-35mm f/2.8-4 -objektiivissa on uusi OSD (Optimized Silent Drive) -tarkennusmoottori, joka yhdistää tarkkuuden saumattomasti nopeuteen ja hiljaisuuteen. Objektiivin lähin tarkennusetäisyys on vain 28 cm kaikilla polttoväleillä, minkä ansiosta voit nostaa mielenkiintoiset yksityiskohdat valokeilaan.

Objektiivin rakenteessa on 15 linssielementtiä 10 ryhmässä. Neljä elementeistä on valmistettu LD-lasista, jotka poistavat kromaattisen aberraation aiheuttamat värivirheet ja parantavat kuvan terävyyttä. Kaksi asfääristä linssielementtiä takaavat maksimaalisen terävyyden ja kirkkauden koko kuva-alueelle, jopa suurilla aukkoarvoilla.

Uusi Tamron 17-35mm f/2.8-4 Di OSD on yhteensopiva Tamron Tap-in Consolen kanssa, jolla voidaan päivittää objektiivin firmware-ohjelmisto, sekä säätää automaattitarkennusta ja kuvanvakaajaa.

Tamron 17-35mm f/2.8-4 Di OSD Nikon-kiinnityksellä on tilattavissa syyskuussa 2018, Canon-versio saapuu lokakuussa 2018.

• Tamron 17-35mm f/2.8-4 Di OSD (Canon), hinta noin 759 €
  • Tamron 17-35mm f/2.8-4 Di OSD (Nikon), hinta noin 759 €

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

Yhteenveto

• Kevyt, kompakti ja nopea laajakulmaobjektiivi täydelle kennolle.
  • Voidaan käyttää myös APS-C-kennon kameroissa.
  • Saatavilla Canon- ja Nikon -kiinnitykselle.
  • Nopea, hiljainen ja tarkka OSD-tarkennusmoottori (Optimized Silent Drive). Fluoriittipinnoitettu etulinssi ja sääsuojattu runko.
  • Optinen rakenne koostuu 15 linssielementistä, joista kaksi on asfäärisiä elementtejä ja neljä LD-lasista valmistettuja elementtejä.
  • Lähin tarkennusetäisyys vain 28 cm.
  • Yhteensopiva Tamron Tap-In Consolen kanssa.

Tekniset tiedot

Polttoväli: 17-35mm
Suurin aukkoarvo: 2.8-4
Piirtoympyrä: 24 × 36mm (full-frame). Yhteensopiva APS-C-kennolle.
Kiinnitys: Canon EF ja Nikon F
Tarkennus: Automaattitarkennus
Kuvanvakaaja: Ei
Optinen rakenne: 15 elementtiä / 10 ryhmää
Pienin aukkoarvo: 16-22
Lähin tarkennus: 28 cm
Max. suurennos: 0.20x (ratio 1:4.9)
Himmenninlehtiä: 7
Suodinkoko: 77mm
Pituus: Canon: 93 mm. Nikon: 90 mm
Halkaisija: 84 mm (molemmat versiot)
Paino: 460 g (molemmat versiot)
Sisältyvät lisävarusteet: Vastavalosuoja, linssisuojat
Muut ominaisuudet: Sääsuojattu rakenne. Hiljainen automaattitarkennus OSD -tarkennusmoottorilla. Yhteensopiva Tamron Tap-In Consolen kanssa.

• tamron
  • objektiivi
  • valokuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.