Uusi Polaroid Originals OneStep 2 VF

Polaroid Originals julkaisee seuraajan suositulle OneStep 2 -kameralleen. Uusi versio on nimeltään OneStep 2 VF, jossa on edeltäjäänsä parempi etsin. Samalla julkaistaan kaksi erikoiserää kesäistä filmiä!

OneStep 2 VF

OneStep 2 VF -kamera on paranneltu versio aikaisemmasta OneStep 2-kamerasta. Uudessa VF-versiossa on parannettu optinen etsin (view finder), joka mahdollistaa kuvien tarkemman rajaamisen.

Analogisessa OneStep 2 VF-kamerassa on kiinteä tarkennus, joka tarkentaa täydellisesti 60 senttimetristä äärettömään (joka on myös täydellinen etäisyys selfielle). Lisäksi kamerassa on automaattinen valotus, kiinteä salama, itselaukaisin ja USB-latausmahdollisuus!

OneStep 2 VF -kamerassa voi käyttää uuden sukupolven Polaroid Originals -filmiä klassisessa Polaroid-formaatissa (korkeus 10,8 cm x leveys: 8,8 cm, kuvakoko 7,9 cm x 7,7 cm).

Erikoiserä uutta filmiä

Ice Cream Limited Edition – filmilajitelma herkullisen pastellinsävyisillä reunuksilla.

Tropics Limited Edition – filmilajitelma pirteillä trooppisilla reunuksilla.

Polaroid

Amerikkalainen Edwin Land perusti Polaroid-tuotemerkin 80 vuotta sitten, ja ensimmäinen Polaroid OneStep -kamera lanseerattiin vuonna 1977. Kamera oli hyvin suosittu taiteilijoiden keskuudessa ja se saavuttikin nopeasti eräänlaisen kulttistatuksen. Muun muassa Andy Warhol, Helmut Newton ja Robert Mapplethorpe kuvasivat Polaroid-kameralla.

Viime vuosina kiinnostus instant-kuvaamiseen klassisella Polaroid-formaatilla on kasvattanut räjähdysmäisesti suosiotaan.

Hinta ja saatavuus

Kamera ja filmit ovat saatavilla heti. OneStep 2 VF saatavilla valkoisena ja grafiitinharmaana.

• Polaroid Originals OneStep 2 VF, hinta noin 139 €
  • Polaroid Originals Ice Cream Limited Edition, hinta noin 24,90 €
  • Polaroid Originals Tropics Limited Edition, hinta noin 24,90 €

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

Polaroid OneStep 2 VF

• Helppokäyttöinen
  • Tyylikäs ja ajaton muotoilu
  • Korkealaatuinen objektiivi upeiden polaroid-kuvien ottamiseen, tarkennus 0,6 metristä äärettömään
  • Tehokas sisäänrakennettu salama
  • Toimii i-Type -filmillä ja Polaroid 600-filmillä
  • Pitkäkestoinen akku, joka on USB-ladattava
  • Itselaukaisin, jotta ehdit itse kuvaan mukaan
  • Optinen etsin

• polaroid
  • polaroid originals
  • instant photography
  • valokuvaus
  • instant
  • kamera

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.