Uusi Polaroid POP!

Uusi Polaroid POP on moderni, korkearesoluutioinen digitaalikamera, joka tulostaa kuvat klassisessa Polaroid-formaatissa. Kamera toimii myös älylaitteiden (iOS ja Android) mobiilikuvatulostimena. Käytännössä tämä monipuolinen laite on mitä mahtavin joululahja!

Klassinen valokuvaformaatti

Polaroid POP tuo takaisin klassisen 3x4 -instantkuvamuodon, mutta nyt kuvat otetaan 20 megapikselin sensorilla ja tulostetaan Polaroid ZINK® Zero Ink® -valokuvapaperille käyttäen lämmönsiirtoprosessia, joka aktivoi kirkkaat värit. Tulostus kestää vain hetken, minkä lisäksi kuviin tulee suojaava kerros joka kestää aikaa ja sormenjälkiä.

Polaroid POP on helppokäyttöinen: kamerassa on suuri kosketusnäyttö ja paljon ominaisuuksia, kuten sisäänrakennettu salama, itselaukaisin ja videotallennus. Kuvat ja video tallentuvat muistikortille (myydään erikseen), mutta kuvat voi siirtää myös suoraan älylaitteeseen Bluetooth- tai WiFi-yhteydellä.

Polaroid POP on hauska tapa tulostaa uniikit kuvat nopeasti ja helposti. Kamera on saatavilla mustana, valkoisena, sinisenä ja vaaleanpunaisena.

Ominaisuudet

• 20 megapikselin kenno
  • Tulostaa kuvat klassiseen 3x4" kokoon
  • 3.97" kosketusnäyttö
  • Bluetooth- ja Wi-Fi -yhteys - Siirrä kuvat suoraan älylaitteeseen (iOS / Android)
  • Videotallennus (1080p / 720p)
  • MicroSD-muistikorttipaikka (256 GB asti)
  • Micro USB -liitäntä
  • Sisäänrakennettu salama
  • Digitaalinen zoom
  • Kuvanvakaus
  • Itselaukaisin
  • Kaiutin
  • Kuviin on mahdollista lisätä filttereitä, kehyksiä, tekstiä sekä muita hauskoja yksityiskohtia!

Polaroid POP -kamera on saatavilla marraskuussa 2017.

• Hinta noin 259 €

Sisältää: Micro USB johto, ZINK® Zero Ink® valokuvapaperipaketti (10-Pack), pikaohje.

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

• polaroid
  • instant
  • photography
  • valokuvaus
  • kamera

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.