Uutuus Lomographylta: Simple Use Film Camera

Kiinnostus filmille kuvaamiseen kasvattaa edelleen suosiotaan. Lomography tuo nyt markkinoille helpon ja hauskan tavan kuvata ja kokeilla filmikuvaamista. Uudessa Simple Use Film Camera -sarjassa on kolmea erilaista värikästä ja mustavalkoista filmityyppiä, minkä lisäksi kuviin voi lisätä värisävyjä salamasuotimella.

Kuka sanoi, että filmille kuvaaminen on hankalaa?

Lomography-kertakäyttökameralla kuvaaminen on helppoa ja hauskaa! Kaikki on valmista, kun otat kameran paketista. Simple Use Film Cameran leikkimielisyys sopii erityisesti juhliin tai häihin, vaikkapa ikimuistoiselle road tripille, keikoille tai illanviettoon ystävien tai perheen kanssa. Sinä päätät.

Tee kuvistasi yhtä ainutlaatuisia kuin olet itse!

Lomography Simple Use Camera -kertakäyttökameroissa voit valita klassisen Color Negative -värifilmin, tyylikkään Black & White -mustavalkofilmin tai villin LomoChrome Purplen. Color Negative -ja LomoChrome Purple -kameroissa voit lisäksi vielä käyttää eriväristä salamasuodinta!

Lopputulos? Vähintäänkin ”wild n’ crazy”! Kuvat tulevat varmasti erottumaan massasta.

• Kamera on valmiiksi ladattu, joten päästä vain luovuutesi irti! Kuvien ottaminen ei ole koskaan ollut helpompaa!
  • Lomographyn ainutlaatuisen filmin ansiosta lopputulos on aina erikoinen.
  • Color Negative & LomoChrome Purple -kameroissa on mukana 3 eriväristä salamasuodinta, joita voi käyttää yhdessä tai erikseen antamaan kuvalle värisävyn. Mahdollisuudet ovat rajattomat!
  • Lomography Simple Use Camera -kertakäyttökameraan voi ladata uuden filmin, jos uskaltaa. Se ei ole helppoa, mutta käyttöohjeessa on kerrottu miten. Pahinta mitä voi tapahtua on valokuvassa näkyvä valovuoto, mutta joskus se voi tehdä kuvasta jopa hienomman, joten miksi et yrittäisi?

Ominaisuudet:

• Formaatti: 35 mm analoginen filmi, 36 kuvaa
  • Polttoväli: 31 mm
  • Suljinaika: 1/120 s
  • Aukko: f/9
  • Tarkennus: 1 metristä äärettömyyteen
  • Tuplavalotus: Rajoittamaton
  • Sisäänrakennettu salama: Kyllä
  • Virtalähde: 1x AA paristo
  • Koko: 115x60x33 mm

Hinta ja toimitus

Lomography Simple Use Film Camera -kertakäyttökamerat ovat saatavilla huhtikuussa.

• Lomography Simple Use Film Camera B&W noin 18 euroa.
  • Lomography Simple Use Film Camera Color noin 18 euroa.
  • Lomography Simple Use Film Camera Chrome Purple noin 24 euroa.

Lisätiedot: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.