​​Valovoimainen potrettilasi Sonyn peilittömille kameroille

Samyang laajentaa automaattitarkenteisten Sonyn peilittömille kameroille suunniteltujen täyden kennon objektiiviensa sarjaa klassisella potrettiobjektiivilla - Samyang AF 85 mm f/1,4 FE.

Uusi Samyang AF 85 mm f/1,4 FE on täydellinen lyhyt teleobjektiivi Sony-kuvaajalle. Se sopii niin potretteihin kuin muuhunkin kuvaamiseen, jossa kaivataan kaunista ja pehmeää bokehia!

Kyseessä on Samyangin kuudes automaattitarkenteinen objektiivi Sonyn peilittömille E-kiinnityksen kameroille ja kuten edeltäjänsä, sitä voidaan käyttää täyden kennon A7- ja A9-sarjan kameroissa, sekä APS-C-kennoisten A6xxx-sarjan kameroiden kanssa. Objektiivissa on nopea, hiljainen ja tarkka automaattitarkennus, mikä on erittäin tärkeää henkilökuvauksessa lyhyellä syväterävyydellä.

Terävä kuva hienolla bokehilla

Samyang AF 85 mm f/1,4 FE on suunniteltu tarjoamaan erinomaista optista suorituskykyä, jossa yhdistyvät korkea terävyys ja hieno bokeh. Sen optinen rakenne koostuu 11 elementistä, jotka on järjestetty kahdeksaan ryhmään. Yksi elementeistä on valmistettu ED-lasista joka vähentää kromaattista aberraatiota, eli värivuotoa. Maksimitarkkuuden saavuttamiseksi Samyang on käyttänyt objektiivissa neljää HR-lasielementtiä (High Refractive). Ne vaikuttavat myös objektiivin suhteellisen pieneen kokoon, sen pituus on alle kymmenen senttimetriä. Yhdeksänlamellinen himmennin auttaa luomaan pehmeän, epäterävän taustan.

Samyangin tehokas Ultra Multi Coating (UMS) -pinnoitus varmistaa, että kuvissa on aina suuri kontrasti ja kirkkaus sekä luonnollinen värintoisto. Sivuvalon aiheuttamien heijastuksien välttämiseksi suositellaan sisältyvän vastavalosuojan käyttämistä.

Hinta ja saatavuus:

Samyang AF 85 mm f/1,4 FE tulee saataville kevään aikana ja sen suositushinta on 655 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Valovoimainen 85 mm teleobjektiivi Sony E/FE-kiinnityksille
  • Yhteensopiva täyden kennon kameroiden kanssa (voidaan käyttää myös APS-C-kennolla)
  • Nopea ja hiljainen automaattitarkennus

Halkaisija: 88 mm
Paino: 568 grammaa
Mukana: Vastavalosuoja, linssinsuojat

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.