Vihdoin laukku joka sopii täydellisesti ultra zoom-kameroille

Lowepron uusi olkalaukku on suunniteltu ultra-zoom kameroille. Se on suojaava, kompakti ratkaisu mukautuvalla muotoilulla.

Lowepro, johtava kameralaukkujen ja muiden kamera suojavarusteiden valmistaja, tuo markkinoille uuden Adventura Ultra Zoom 100 laukun, joka on kehitelty erityisesti ultra zoom kameroiden ja niiden lisävarusteiden suojaamiseen.

Adventura Ultra Zoom 100 laukku on erittäin helppoa ja yksinkertaista muotoilla kameralle sopivaksi. Siinä on pehmustettu väliseinä, jolla saadaan säädettyä tila juuri kameralle sopivaksi. Lisäksi laukun suunnittelussa on kiinnitetty erityisesti huomiota kameran nopeaan esille saamiseen. Se mahdollistaa käyttäjälleen kameran käytön aloittamisen ilman että olisi tarve muuttaa otetta välillä.

”Olemme huomanneet, että yhä suurempi joukko kuluttajia valitsee kamerakseen ultra zoom kameran – heitä varten olemme kehittäneet Adventura Ultra Zoom 100 laukun. Se on tyylikäs, kompakti ja suojaava ratkaisu käyttäjälleen” sanoo Treg Tyler, Lowepron kansainvälinen markkinointipäällikkö.

Muita ominaisuuksia ovat mm. kaksi taskua muistikorteille ja tasku enimmillään neljälle paristolle, takaosan tasku MP3 soittimelle, irrotettava olkahihna ja käsikahva kantamiseen.

Adventura Ultra Zoom 100 on saatavana mustana. Lisää tietoa tästä laukusta ja muista Lowepro tuotteista saat vierailemalla www.lowepro.com sivuilla.

Adventura Ultra Zoom 100 tulee myyntiin lokakuun 2010 aikana. Sen verollinen myyntihinta tulee olemaan noin 30 euroa.

Lisätietoja: Hanna Jansson puh. 09-4283 4101 info@focusnordic.fi

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Pentax, Lowepro, SanDisk, Transcend, Steiner, Hähnel, Tamron, Samyang, Swarovski, Velbon, Kenko, Metz ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.  Katso lisätietoja www.focusnordic.fi

Tietoa Loweprosta
Lowepron perustaja Greg Lowe vakiinnutti yrityksen maineen laaudukkaiden ja innovatiivisesti muotoiltujen tuotteiden valmistajana, kun hän 1972 toi myyntiin maailman ensimmäisen pehmustetun kameralaukun. Edelleen tänä päivän Lowepro jatkaa alan mullistamista erinomaisesti muotoilluilla ja ylivoimaisen laadukkailla suoja- ja kantolaukuillaan. Niitä valmistetaan kameroille, videokameroille, kannettaville tietokoneille, valokuvausvälineistölle ja kannettavalle kotielektroniikalle. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Kaliforniassa ja sen tuotteita on myynnissä yli sadassa maassa sekä valokuvausliikkeissä että verkkokaupoissa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.lowepro.com