Ohita
Marmoleum Terra ja Splash ovat Forbon uuden hiilidioksidineutraalin Marmoleum Marbled -malliston kaksi uutta kuosia

Tiedote -

Forbon uusi Marmoleum Marbled -mallisto sisältää viisi kiehtovaa, orgaanista kuosia. Tämä ekologinen linoleumilattiapäällyste tarjoaa laajimman joustavien lattiapäällysteiden värivalikoiman sekä erinomaiset yhdistelymahdollisuudet.

Marmoleum Marbled on moderni klassikko. Kaksi uutta kuosia, Terra ja Splash, laajentavat mallistoa uusilla visuaalisilla ilmeillä, joista kumpikin antaa uutta ilmettä Forbon marmorikuosien tuoteperheeseen.

Terra on maanläheinen, hienostunut pienikuvioinen marmorikuosi, joka on saanut inspiraatiota vulkaanisista kivilajeista. Terra soveltuu erinomaisesti nykyaikaisiin tiloihin ja sen tyylikäs ulkoasu piilottaa hyvin likaa. Splash on moderni ja leikkisä kuosi, joka kaukaa katsottuna näyttää vaaleanharmaalta yhdistettynä hienovaraisiin sävyvivahteisiin, josta kuitenkin pilkahtaa esiin läheltä katsottuna yllättäviä värejä. Malliston muut valikoimat, Real, Fresco ja Vivace, on uudistettu ja päivitetty.

Marmorikuosit sopivat hyvin yhdisteltäviksi muiden luonnonmateriaalien kuten puun, kiven ja tekstiilien kanssa. Kaikki värit ovat peräisin luonnosta ja uusi Marmoleum Marbled -mallisto ei vain tuo luontoa sisään sellaisenaan, vaan sopii täydellisesti nykyisiin sisustustrendeihin.

Forbon Marmoleum on maailman ensimmäinen hiilidioksidineutraali joustava lattiapäällyste. Marmoleum koostuu 97% luonnollisista raaka-aineista. Valmistuksessa käytetyt kasvit ja puut sitovat enemmän hiilidioksidia kuin mitä vapautuu sen tuotannossa. Tuloksena on hiilidioksidineutraali lattiapäällyste. Marmoleumin elinkaariarviointi on dokumentoitu ulkopuolisen varmentamalla puolueettomalla ympäristöselosteella (EPD). Marmoleumille on myös myönnetty monia ympäristömerkkejä ja sertifikaatteja kuten esim. Joutsenmerkki ja M1-sertifikaatti.

Kategoriat

Forbo Flooring Systems on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste-, kiinnitys- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Suomessa Forbo tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukkaissa linoleumi-, muovi-, tekstiili- ja sisäänkäynti lattiapäällysteissä yhdistyvät toimivuus, väri ja suunnittelu. Forbolta saa kaikkiin ympäristöihin sopivat ja kestävät lattiapäällysteet.

Maria Hagenaar

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi ja viestintä 09 - 862 30 340

Creating Better Environments

Forbo Flooring on osa maailmanlaajuista Forbo konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Panostamme asiakaspalveluun ja olemme sitoutuneet ympäristön kannalta vastuulliseen tuotantoon.

Tarjoamme laajan valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukas tuotevalikoimamme sisältää linoleumi-, vinyyli-, tekstiili- sekä sisäänkäynti lattiapäällysteitä. Kaikissa mallistoissamme on laaja värivalikoima ja hyvät suunnittelumahdollisuudet.

Forbo Flooring Finland Oy
Heikkiläntie 2, 4 krs.