Freshillä 100 kesätyöpaikkaa – tarve kymmenille vakituisille ja osa-aikaisille

Fresh Servant Oy on yritys, joka tunnetaan Hetki brändillä valmistetuista valmiista salaateista sekä vihannes ja hedelmä komponenteista. SalaattiMestari – konsepti tarjoaa valmiin salaattibaari konseptin kauppoihin, josta kuluttajat voivat poimia omaan salaattiinsa komponentit omien mieltymystensä mukaan. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Pedersöressä, Lapualla ja Mustasaaressa.

Kun vuonna 2010 lanseerasimme Hetki brändin ja lähdimme rakentamaan Suomeen valtakunnallista tuoresalaatti valikoimaa, yhtenä tavoitteena meillä oli luoda 100 uutta työpaikkaa. Tällä hetkellä palkkalistoillamme on yli 400 työntekijää – kertoo Sami Haapasalmi. Yrityksessä työskentelee henkilöitä yli 20:stä eri maasta, joten Suomen, Ruotsin ja Englannin kielen käyttö on päivittäistä.

Yrityksessä työskentelee elintarvikealan ammattilaisia erilaisissa tuotannon, tuotekehityksen ja laadun tehtävissä. Logistiikasta ja tekniikasta löytyy paljon erilaisia ja mielenkiintoisia tehtäviä varastosta, trukeista, koneista ja laitteista kiinnostuneille ihmisille. Digitalisaatio ja automaatio ovat nyt isossa roolissa yrityksen toiminnassa ja näihin tehtäviin olemme tarvinneet paljon uusia henkilöitä. Vahvan brändin, valikoiman ja asiakastyön kehittäminen vaatii myynti- ja markkinointiosaamista.

Viime vuonna palkkasimme noin 70 uutta työntekijää ja 70 kesätyöntekijää.

Nyt palkkaamme 100 uutta kesätyöntekijää. Tulemme myös tarvitsemaan kymmeniä uusia työntekijöitä kokoaikaisiin ja osa-aikaisiin työtehtäviin.

TJ Sami Haapasalmi, sami.haapasalmi@fresh.fi, 044 781 2430

Henkilöstöpäällikkö, Paula Bodbacka, paula.bodbacka@fresh.fi, 050 428 3884

• Yritystoimi, yleinen

• kesätyö