Hetki syysuutuudet ilahduttavat uusilla mauillaan ja helpottavat arkea!

Hetki tuoteperhe kasvaa jälleen, ja syksyyn tuomme herkullisia uutuuksia, jotka sopivat moneen menoon tuomaan energiaa ja helpottamaan arkea !

LounasHetki salaatti toimii tietenkin lounaana, mutta nämä pelastavat myös kiireisenä arki-iltana ja ovat mainio eväs illan harrastuksiin. Kevyttä, ravitsevaa ja helposti mukaan otettava!

Meksikolaisessa kanasalaatissa (240g) on salaattipohjana romano- ja jäävuorisalaatti. Kanasalaatissa maistuu tacomaustettu broileri, ja meksikolaista henkeä salaattiin tuovat ananassalsa, soijapavut ja maissi. Kaiken kruunaa tuore limelohko ja uusi Meksikolainen salaatinkastike.

Härkis® Tex-Mexsalaatti (230g) sopii myös vegaaneille! Proteiinipitoinen maustettu Härkis® ja mustapapu saavat potkua ananassalsasta ja Chipotlekastikkeesta. Salaattipohjana on romano- ja jäävuorisalaatti. Tämänkin salaatin komponentteja voi halutessaan lämmittää!

Liha-Cheddar Wrap -salaatti (235g) on salaattipohjana jäävuori, -jää ja friseesalaattiaa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja. Annokseen kuuluu kolme maukasta Liha-Cheddarwrap suupalaa, jotka ovat parhaimmillaan lämmitettynä. Salaatissa on Thousand Island -kastike.

Älä anna ulkonäön hämätä, Hetki On the go -salaattimme ovat kätevän kokoisia, mutta kehitetty ravitsevaksi ja täyttäväksi välipalaksi tai lounaaksi!

Tätä uutuutta ei voi ohittaa! Olemme lisänneet trendikkään ja värikkään Linssi-Kvinoasalaatin (180g). Salaatin runsaat proteiinit tulevat linssin ja kvinoan lisäksi papumixistä ja salaattijuustosta, hyvät rasvat rypsiöljystä ja lisämakua sekä väriä tuovat paprika ja herkulliset Kalamataoliivit!

Perinteisempään makuun kehitimme Kinkku-Pekonisalaatin (180g). Pastamajoneesisalaattiin antaa lisämakua kurkku, paprika ja chili-paprikamauste. Lihaisan klassikon makumaailma pääsee yllättämään makuelämyksellään!

Suosiotaan kasvattavat Hetki Perhesalaatit täydentyvät Välimeren tonnikalasalaatilla 850g. Jäävuori-, friseesalaattipedillä on tonnikalaa, kurkkua, paprikaa, punasipulia ja oliiveja! Maukas Tillivinegrettekastike on pakattu erikseen mukaan. Perhesalaatti on kätevä kevyeksi ateriaksi sellaisenaan ja mainio vierastarjottavaksi illan istujaisiin. Eväspatongin täyte isolle porukalle hoituu myös vaivattomasti ja terveellisesti tällä.

Auringon ja syyslehtien värittämää syksyä toivottelee, Fresh Servant Oy Ab

Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Arja Sarre, +358 40 630 9911, arja.sarre@fresh.fi

• Ruoka, juoma

• hetki