Salaattia minulle, sinulle tai koko porukalle!

Lehdistötiedote   •   Joulu 04, 2019 11:02 EET

Hetki-salaattien suosikkimakuja nyt uudessa 600 g -pakkauskoossa. Näppärän kokoisista ruokaisista salaateista saa helposti kokonaisen aterian 2–3 hengelle tai lisukesalaatin useammallekin hengelle. Reilun kokoiset salaatit toimivat niin arki-iltojen helpottajina kuin viikonlopun vierastarjottavina. Näyttävyyttä salaatteihin tuo salaatin päälle, erilliseen inserttiin pakatut raaka-aineet.

Hetki 600 g -sarjasta löytyy kana-, kala- ja kasvisvaihtoehdot, ja jokaisen salaatin kruunaa herkullinen kastike. Hetki 600 g -sarjassa käytettävät kastikkeet ovat tietenkin LounasHetki-sarjasta tuttuja suosittuja kastikkeita.

Suomalaisten rakastama Kana-Caesarsalaatti nyt uudessa pakkauskoossa! Raikkaan jäävuori-romainesalaatin päällä on kurkkua, kirsikkatomaatteja ja kanakuutioita. Annoksen kruunaavat leipäkuutiot, laktoosittomat juustolastut ja herkullinen caesarkastike.

LounasHetki-salaateista tuttu suosikki, ruokaisa Tonnikala-pastasalaatti sisältää jäävuorisalaattia, kananmunaa, tonnikalaa, pastaa, miniluumutomaatteja ja kurkkua. Kastikkeena annoksen mukana tulee tietenkin valkoinen balsamico.

Klassikoksi muodostunut Kreikkalainen salaatti on Hetki 600 g -sarjan kasvisversio. Jäävuorisalaatti, kurkku ja miniluumutomaatit muodostavat raikkaan salaatin, jota täydentävät laktoositon salaattijuusto, oliivit sekä punasipuli. Suosittu valkoinen balsamicokastike maustaa vielä kokonaisuuden.

Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Arja Sarre +358 40 6309 911, arja.sarre@fresh.fi

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu hedelmiin ja vihanneksiin erikoistunut yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki-salaatit ja SalaattiMestari-salaattibaari. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 62,7 M€. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Mustasaaressa ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä yli 400 henkilöä. Lisätietoja www.fresh.fi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.