Vallankumoukselliset Hetki Lämmin salaatit pian kaupoissa!

Hetki Lämmin salaatti

on hyvää sellaisenaan, mutta parasta lämmitettynä. Salaattirasia on mikronkestävä ja lämmin salaatti valmistuukin kätevästi mikrossa muutamassa minuutissa. Lämmitysohje löytyy etiketin takaa ja ruokaisa lämmin ateria on hetkessä valmis. Ruokaisuutta salaatteihin tuo pasta, nuudelit ja couscous. Tervetulleena lisänä ovat tuoreet kasvikset; babypinaatti, paksoi ja tomaatti.

Hetki Lämmin salaatti Halloumi-pasta 240g

Välimeren tuoksut tuulahtavat mikrosta, kun lämmität Halloumi-pasta salaatin. Pasta on maustettu pähkinättömällä pestolla ja Välimeren mausteöljyllä. Halloumimurut, tuore babypinaatti ja tomaattikuutiot tekevät annoksesta herkullisen.

Hetki Lämmin salaatti Kana-nuudeli 250g

Aasian lämpöisiä makuja Kana-nuudeli salaatissa! Nuudelit on maustettu korealaisella marinadilla ja salaatissa on myös tuoretta paksoita, tomaattikuutioita sekä kanasuikaleita. Makua lisää saat rasiassa mukana olevasta, erikseen pakatusta Sweet-chilikastikeesta.

Hetki Lämmin salaatti Falafel-couscous 250g

Lähi-idän keittiö tarjoilee parastaan tässä lämmitettävässä Falafel-couscous salaatissa. Helmi-couscous on maustettu Itämaisella mausteöljyllä. Tuoreet tomaattikuutiot ja babypinaatti sekä mini Falafelit ovat vastustamattoman hyviä. Kaiken kruunaa erillisessä pussissa tuleva Jogurtti-lime-jalapenokastike.

Hetki Premium Kana-Caesar salaatti 185g

Hetki Premium valikoima laajenee Suomen ensimmäisellä Premium Kana-Caesarsalaattilla, jossa salaatinpohjana on pelkkä romanosalaatti, kuten tämä klassikko vaatii. Herkulliset broilerin fileeviipaleet ovat kotimaisia. Isot juustolastut ja leipäkuutiot sekä erinomainen Caesarkastike takaavat täydellisen kokonaisuuden.

Hetki Tuorepuuro Mustaherukka-meloni 180g

täydentää herkullista tuorepuurovalikoimaa. Aito oikea Hetki tuorepuuro on kaurapohjainen, laktoositon, eikä sisällä lisättyä sokeria. Uutuusmaussamme tuorepuuro on maustettu mustaherukkasoseella ja yhdistetty tuoreiden Cantaloupe-melonipalojen kanssa. Tuorepuuropakkauksemme ovat uudistuneet: lusikka on nyt siististi kannen alla.

Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Arja Sarre, +358 40 630 9911, arja.sarre@fresh.fi

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu hedelmiin ja vihanneksiin erikoistunut yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki-salaatit ja SalaattiMestari-salaattibaari. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 46,6 M€. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Mustasaaressa ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä yli 400 henkilöä. Lisätietoja www.fresh.fi