Tiedote -

Mövenpickin Fruity & Creamy -uutuuksissa yhdistyy sorbetin keveys ja sveitsiläisen kermajäätelön hienostunut maku

Mövenpick tuo tänä keväänä markkinoille uudenlaiset Fruity & Creamy -jäätelöt, joissa sveitsiläistä huippulaadukasta kermajäätelöä raidoittaa raikkaan marjaisat ja hedelmäiset sorbetit. Laktoosittomissa uutuuksissa ei ole tingitty maussa, vaikka ne sisältävätkin alle 100 kilokaloria 100 millilitraa kohden.

Fruity & Creamy -jäätelöt tarjoavat kaksi uutuusmakua pakastealtaisiin. Mövenpick Forest Fruits & Swiss Cream -jäätelöön raikkauden tuo metsämarjasorbetti. Tuoreista metsämarjoista valmistettu sorbetti on sveitsiläisellä tarkkuudella kiedottu yhteen kermajäätelön kanssa. Mustikan, vadelman, mustaviinimarjan, mustaseljanmarjan ja karhunvatukan pienet palat sorbetissa tuovat jäätelöön metsämarjojen pirteät maut.

Mövenpick Exotic Fruits & Swiss Cream -jäätelön hedelmäsorbetissa taas maistuvat kirpeät passionhedelmät, makeat käsin poimitut banaanit sekä mehukkaat Alfonso-mangot. Mehukkaat ananaspalat tuovat jäätelöön herkullisen jälkimaun. Sorbetin korkea hedelmä- ja marjapitoisuus takaa erittäin pehmeän lopputuloksen.

Kuten kaikki Mövenpick-jäätelöt, myös Fruity & Creamy perustuu huippulaadukkaisiin raaka-aineisiin ja tinkimättömään tuotekehitykseen. Reseptien hienostuneisuus juontaa juurensa syvälle gastronomiaan; Mövenpickin jäätelömestarit etsivät jatkuvasti ennen kokemattomia raaka-aineita ja makuelämyksiä uusia jäätelöluomuksia varten. Sveitsiläisellä täydellisyydellä ja taidolla valmistetut jäätelöt ja sorbetit valmistetaan luonnon parhaimmista antimista, ja niissä käytetään ainoastaan 100 % luontaisia värejä ja aromeja.

– Etäisyydellä ei ole väliä etsiessämme maailman parhaimpia ja mahdollisimman luonnollisia raaka-aineita. Pieni poikkeama laadussa voi johtaa isoon eroon lopullisessa maussa. Siksi juuri laadukkaimmat raaka-aineet ja jäätelömestareidemme ammattitaito takaavat jäätelöiden puhtaan, aidon ja ainutlaatuisen maun, kertoo Mövenpickin Brand Manager Mona Kandelin.

Laktoosittomien Fruity & Creamy -jäätelöiden 500ml:n pakkauskoko on täydellinen omiin herkutteluhetkiin, mutta siitä riittää helposti myös jaettavaksi.

Jäätelöt ovat kaupoissa viikosta 10 lähtien.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Froneri Finland Oy, viestintäpäällikkö Anu-Maaria Vaalama, puh. 010 3951 483

• Yritystoimi, yleinen

• froneri finland oy
  • mövenpick

Froneri Finland Oy on uusi jäätelö- ja pakasteruokayritys. Olemme kansainvälisen Fronerin Suomen tytäryhtiö. Olemme Suomen johtava jäätelöyritys ja valmistamme suomalaista jäätelöä, suomalaisesta maidosta ja kermasta Turengin tehtaalla. Tehtaan 150 työntekijää takaavat laadukkaan jäätelön valmistuksen myös tulevaisuudessa.

Tarjoamme kuluttajille herkullisia jäätelöhetkiä ja suomalaisten suosikkimakuja. Valikoimastamme löytyvät suomalaisille rakkaat, paikalliset brändit, esimerkiksi Pingviini, Aino, Classic ja Puffet.
Tuomme myös maistuvia jäätelöitä suomalaisten iloksi Euroopan tehtailtamme. Niitä ovat esimerkiksi Mövenpick of Switzerland ja Pirulo.