Esittelyssä erittäin hiljainen, tarkka ja tehokas  Tacx® NEO 2T Smart -älyharjoitusvastus

Esittelyssä erittäin hiljainen, tarkka ja tehokas Tacx® NEO 2T Smart -älyharjoitusvastus

Garmin® ja Tacx ovat esitelleet NEO 2T Smartin, joka on tehokkain ja intuitiivisin saatavissa oleva harjoitusvastus. Laite on suunniteltu simuloimaan tiellä ajoa mahdollisimman realistisesti ja hiljaisesti. NEO 2T Smart -harjoitusvastuksessa on uudelleen suunniteltu moottori, parannetut suoritusanalyysit, jne.

“Innovatiivinen NEO 2T Smart on tällä hetkellä yksi markkinoiden hiljai­simmista, realistisimmista ja tarkimmista harjoitusvastuksista ja nostaa tuotesegmentin rimaa entistäkin korkeammalle,” ker­too Garmin -yhtiön maailman­laa­juisen kulut­ta­ja­myynnin varatoimi­tus­johtaja Dan Bartel. “Taka-akselin uuden muotoilun ansios­­ta laite sopii entistä useampaan pyörään ja antaa pyöräili­jöille mahdolli­suu­den treenata juuri silloin, kun he haluavat.”

NEO 2T Smart on erittäin hiljainen, koska magneettien uudelleenmuotoilu on vähentänyt ääntä ja tärinää käytön aikana. Lisäksi moottori luovuttaa enemmän tehoa, tuottaa korkeampia vastus­taso­ja ja mittaa tiedot 1 %:n tarkkuudella. Harjoitusvastus on varustettu kapasitiivisilla vasem­man ja oikean antureilla, jotka mittaavat tarkasti jalan asentoa. Tämä auttaa pyöräilijää paranta­maan voimanjakoa ja ajosuoritusta. ANT+® -pyöräilydynamiikkatiedoilla ajaja voi analysoida polke­mista kolmannen osapuolen ohjelmistolla, mm. Garmin Edge® -pyörätietokoneen ohjelmistolla.

NEO 2T Smart reagoi välittömästi nopeuden tai kaltevuuden muutoksiin ja tarjoaa parhaan mahdollisen ajokokemuksen sisätiloissa. Laitteen dynaaminen inertia kontrolloi pyöräilijän massan inertiaa sekä kompensoi painoa, nopeutta sekä kaltevuuden kulmaa. Alamäkisimulointi jäljittelee tarkasti alamäkien ajoa. Tacx -ohjelmistoa tai Zwift -sovellusta käyttämällä pyöräilijä saa hyvän tuntuman tiehen, koska harjoitusvastus tärisee ja simuloi ajoa erilaisilla tienpinnoilla, mm. mukulakivillä ja soralla.

NEO 2T Smart on yhteensopiva useiden harjoitussovellusten kanssa. Käyttäjä voi siis esimerkiksi valita, ajaako tunnettua pyöräilyreittiä Tacx -sovelluksessa, hyödyntääkö Zwift -sovel­luksen virtuaa­li­ympäristöä vai käyttääkö muita sovelluksia, kuten TrainerRoadia. Tacx -harjoitussovel­luksen sisältämässä kirjastossa on yli 100 videota, joiden avulla pyöräilijät voivat ajaa esim. jyr­killä alppiteillä tai Milanon mukulakivikaduilla. Käyttäjät voivat hyödyntää harjoitusohjelmia, kisata live-ajajia vastaan, ladata GPS-dataa ja ajaa 3D-kartoilla. He voivat myös luoda omia harjoituksia kaltevuuden, tehon, sykkeen tai FTP-kynnystehon perusteella. Kun harjoitusvastusta käytetään erikseen, se simuloi tasaista tietä; mitä kovempaa pyöräilijä polkee, sitä suuremmaksi vastus kasvaa.

Uudelleenmuotoillun taka-akselin ansiosta NEO 2T Smart on yhteensopiva entistäkin useampien pyörien kanssa ilman sovittimia.

NEO 2T Smart suositushinta 1.399,00 €.

Lisätietoja:

www.garmin.com/fitness

garmin.com/newsroom ja facebook.com/garmin, twitter.com/garminnews, instagram.com/garmin sekä youtube.com/garmin.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä yli 8.500 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 200 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/