Garmin esittelee Legacy Hero Series -malliston, joka sisältää Marvel-aiheisia  Special edition -älykelloja ja -sovellustoimintoja

Garmin esittelee Legacy Hero Series -malliston, joka sisältää Marvel-aiheisia Special edition -älykelloja ja -sovellustoimintoja

Garmin® esittelee kaksi Legacy Hero Series Special edition GPS-älykelloa, joiden innoitu­ksen lähteinä ovat olleet Captain Marvel ja Captain America: The First Avenger. Kaiverre­tuis­ta sloganeista hahmon tunnusmerkeillä koristeltuihin kellonkehiin jokainen muotoilun osa-alue on kunnian­osoitus Marvelin suosikkihahmoille ja kannustaa faneja “löytämään voimansa”. Katso ominaisuuksia koskeva video täältä. Legacy Hero Series on yksi useista uusista Garmin -rannelaitteista, jotka esitellään 6.-11. syyskuuta 2019 Berliinissä, Saksassa pidettävillä IFA-messuilla. Kellot ovat esillä Garmin-osastolla (Hall 4.2, Booth 232).

“Garmin on innoissaan saadessaan jälleen kerran tehdä yhteistyötä Marvelin kanssa näissä Special Edition -älykelloissa”, kertoi Garmin -yhtiön maailman­laa­juisen kulut­ta­ja­myynnin varatoimi­tus­johtaja Dan Bartel. “Kun toimme markkinoille Marvel-aiheisen vívofit jr.-aktiivisuusrannekkeen, huomasimme, että niitä ostavat vanhemmat olivat lähes yhtä innoissaan tuotteesta kuin lapsensa. Sankareihin samaistumi­nen ja suurenmoisuuteen pyrkiminen sopivat kaikenikäisille, ja Legacy Hero Series tekee sen hienovarai­sella, tyylikkäällä tavalla.”

Captain Marvel Special Edition -älykello

Hahmon asun ja fotonienergian inspiroimassa Captain Marvel -älykellossa on korkealaatuinen “Danvers blue” -nahkaranneke sekä vaalean kullanvärinen kellonkehä, jossa on Carol Danversin hämmästyttävä binäärimuoto. Krii-merkki on painettu kellonlasiin ja kellon takakanteen on kaiverrettu Captain Marvelin kuuluisa “Higher, further, faster” -kehotus. Ainutlaatuiseen älykelloon saa lisäksi hahmoaiheisia kello­tau­luja ja tavoiteanimaatioita sekä Captain Marvel Garmin ConnectTM -sovellukseen erityisiä kunnia­merkkejä, Carol Danversin inspiroimia avataria, jne. Captain Marvel -älykellon akku kestää jopa 7 päivää älykello­tilassa, siinä on 40 mm näyttö ja pakkauksessa mukana “Danvers blue” -silikoniranneke. Saata­vissa osoitteessa Garmin.com suositushintaan 429 euroa.

The First Avenger Special Edition -älykello

Viittauksena Captain American isänmaallisuuteen ja sotilastaustaan The First Avenger -älykellossa on korkealaatuinen, taktinen nahkaranneke, jonka sisäpinta on kuvioitua nupukkinahkaa Steve Rogersin 1940-luvun vintage-sotilasvarusteiden mukaisesti. Yönsiniset yksityiskohdat ja kellonkehä harjattua ruostumatonta terästä ovat kunnianosoitus sankarin tunnusmerkillistä vibranium-kilpeä kohtaan. Kellon takakanteen on kaiverrettu kuuluisa First Avenger -lausahdus “I can do this all day”. Ainutlaatuiseen älykelloon saa lisäksi hahmoaiheisia kellotauluja ja tavoiteanimaatioita sekä The First Avenger Garmin Connect -sovellukseen erityisiä kunniamerkkejä, The First Avengerin inspiroimia avataria, jne. The First Avenger -älykellon akku kestää jopa 8 päivää älykellotilassa, siinä on 45 mm näyttö ja pakkauksessa mukana yönsininen silikoniranneke. Saatavissa nyt osoitteessa Garmin.com suositushintaan 399,99 euroa.

“Meistä on hienoa, että tähän uuteen erittäin korkealaatuiseen Garmin -mallistoon on saatu kaksi Marvelin ikonisinta hahmoa”, kertoi Josh Silverman, varatoimitusjohtaja, Global Product Commercialization, Disney Parks, Experiences and Products. “Näiden kahden Special edition -älykellon ansiosta kuka tahansa voi hankkia ranteessa pidettävän muistutuksen Captain Marvelin ja Captain American periksiantamattomuudesta.”

Ulkoisten ominaisuuksien lisäksi Legacy Hero Series -älykelloissa on kaikki uusimmat Garmin -hyvinvointi­ominaisuudet, mm.:

• Hyvinvoinnin seuranta 24 t./vrk: edistyksellinen unenseu­ranta pulse ox1 -anturin avulla, uusi hengitysrytmin seuranta, Body BatteryTM -energiatason seuranta, epänor­maa­lia sykettä koskevat hälytykset, kuukautiskierron seuranta, stressitason seuranta ren­tou­­tumis­muis­tu­tuksilla, uusi nesteytyksen seuranta, uusia hengitysharjoitteita, jne.
  • Harjoitukset laitteen näytöllä: sisältää uusia animoituja voima-, cardiotreeni-, jooga- ja pilates­harjoituksia. Muita harjoituksia ovat esiladatut harjoitukset kellon näytöl­lä, Garmin Connect -palve­lusta ladatta­vat valmiit harjoitukset, “itse luotavat” mukautetut harjoitukset sekä Garmin Coach -harjoitteluohjelmat.
  • Liikunta: GPS, ElevateTM -rannesykeanturi2 ja yli 20 sisä- ja ulkoliikuntasovellusta, joihin kuuluvat myös uudet hengitysharjoitukset.
  • Älykkäät ilmoitukset: puheluita, tekstiviestejä, sosiaalisen median päivityksiä, kalenterihäly­tyk­siä, jne. koskevat älykkäät ilmoitukset3. Android -käyttäjät voivat vastata tekstiviestillä suoraan kellosta.
  • Eksklusiivinen Connect IQ -sisältö: hahmoon perustuvia kellotauluja tulee myöhemmin saataville Garmin Connect IQ -kauppaan. Legacy Hero Series -käyttäjät tulevat saamaan yksin­omaisen käyttöoikeuden laitettaan vastaaviin kellotauluihin.
  • Musiikki: Kappaleiden tai soittolistojen4 lataus suoraan kelloon kolmannen osapuolen musiikki­palveluista, kuten Spotify, Amazon Music tai Deezer.
  • Turvallisuus ja seuranta: Tapahtumien rekis­­­­te­röinti (tietyissä lajeissa3) ja avustustoiminto3, jotka lähettävät käyttäjän reaaliaikaisen sijainnin valituille yhteyshenkilöille.
  • Garmin Pay: Lähimaksutoiminto5, jonka ansiosta kellon käyttäjän ei tarvitse pitää mu­kanaan käteistä tai maksukorttia.
  • Yhteensopivuus: Voi käyttää useiden älypuhelimien kanssa (yhteensopi­va Android- ja Apple® -laitteiden kanssa)

Lisätietoja: garmin.com/newsroom, facebook.com/garmin, instagram.com/garmin, twitter.com/garminnews, sekä youtube.com/garmin.

1 Kyseessä ei ole lääketieteellinen laite eikä laitetta ole tarkoitettu diagnoosin tekemiseen tai sairauden seurantaan; lisätiedot Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox ei ole saatavissa kaikissa maissa.

2 Lisätiedot Garmin.com/ataccuracy

3 Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen; lisätiedot Garmin.com/ble

4 Saattaa vaatia tilauksen kolmannen osapuolen musiikin tuottajalta

5 Tarkista tällä hetkellä tuetut maat, maksujärjestelmät ja pankit Garmin.com/GarminPay/banks.