Garmin Pay™ - pian Danske Bankissa ja Forerunner 645 -kellossa

Garmin Pay™ - pian Danske Bankissa ja Forerunner 645 -kellossa

Garmin Pay lanseerattiin joulukuussa 2017, ja se on yksi Garmin -älykellojen useista älykkäistä toiminnoista. Nyt myös Danske Bankin asiakkaille, joilla on käytössään Mastercard, avautuu mahdollisuus rekisteröidä korttinsa Garmin Pay -jär­jestelmään. Garmin Payn avulla voit koota kaikki käyttämäsi maksukortit älykel­loon. Järjestelmään kirjaudutaan neli­numeroisen tunnusluvun avulla, minkä jälkeen pääset selaamaan kortteja. Garmin Pay toimii kaikkialla, missä lähimaksutoimintoa voi käyttää. Maksu tapahtuu viemällä kello maksupäätteen välittömään läheisyyteen.

– Olemme huomanneet, että yhä useammat pankit ovat kiinnostuneita liittämään tuotteisiim­me palvelui­taan. Olemme erittäin iloisia päästessämme tekemään yhteistyötä Danske Bankin ja sen tarjoamien rahoitus­ratkaisujen kanssa. Pääsemme yhdessä ottamaan suuren harppauksen kohti yhteiskuntaa, jossa ei käytetä käteistä eikä edes maksukortteja, kertoo Garmin Nordic -yhtiön markkinointi­johtaja Marcus Bjärneroth.

Älykellolla maksaminen

Garmin Payllä voit maksaa tuotteet helposti ja nopeasti, vaikka luottokortti tai älypuhelin ei ole mukana. Gar­­min Pay on käytettävissä vívoactive 3- ja Forerunner 645 Music -kelloissa. Hanki Garmin Connect Mobile -verkkopalvelusta säh­köi­nen lompakko ja rekisteröi sinne kortit, joita aiot käyttää maksamiseen. Kun haluat maksaa, kirjaudu jär­jes­telmään nelinumeroisen tunnusluvun avulla. Kellon maksutoiminto on tämän jälkeen käytettävissä 24 tun­nin ajan. Jos ir­ro­tat kellon ranteesta, maksutoiminto lukittuu automaattisesti. Uudessa toiminnossa hyödyn­ne­­tään FitPay -maksualustaa, ja se on pian Danske Bankin, Eurocardin ja SEB -pankin Mastercard -haltijoiden käytettävissä. Tarkista maat, kortit ja pankit: garmin.com/garminpay/banks.

Tyylikäs GPS-urheilukello musiikkitoiminnolla

Forerunner 645 Music on uusin Garmin -urheilukello ja siinä on GPS, Elevate™ -rannesykemittari1 sekä musiikin latausmahdollisuus. Connect IQTM -kaupasta voi ladata maksutta tuhansia widgetejä ja sovelluksia, joiden avulla Forerunner 645 Music -urheilukellon voi mukauttaa juuri omiin tarpeisiin sopivaksi. Mm. aktiivisuuden seuranta, älykkäät ilmoitukset, Etsi puhelin, VO2Max ja fyysinen ikä esitetään terävällä ja tarkalla näytöllä. Forerunner 645 Music -kellon akku kestää 7 päivää tai jopa 5 tuntia GPS- ja musiikki­tilassa.

– Uskomme, että lähitulevaisuudessa käyttäjät integroivat älykelloonsa niin paljon toimintoja kuin vain mahdollista. Eikä pelkästään harjoitteluun ja älykkäisiin ilmoituksiin, vaan myös jokapäiväiseen elämään liittyviä, kuten ostosten maksaminen ilman käteistä tai maksukorttia, musiikin kuuntelu ilman kännykkää tai mp3-soitinta, jne. Uskomme, että tavallinen kuluttaja haluaa lisää mobiiliutta ja yhteysominaisuuksia, mutta samanaikaisesti myös turvallisuutta ja sujuvuutta elämäänsä, kertoo Marcus Bjärneroth lopuksi.

1 Lisätiedot Garmin.com/ataccuracy

Garmin -yhtiöstä

Garmin Ltd. tytäryhtiöineen on vuodesta 1989 lähtien suunnitellut, valmistanut, markkinoinut ja myynyt navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmat on varustettu GPS-teknologialla. Garmin-tuotteita käytetään mobiilielektroniikka-, veneilyelektroniikka-, outdoor-, fitness-, ilmailu- ja OEM -segmenteissä. Garmin Ltd.-yhtiö on rekisteröity Sveitsiin ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitsevat Yhdysvalloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Garmin on Garmin Ltd:n ja sen tytäryhtiöiden rekisteröity tavaramerkki. Kaikki muut tavaramerkit, tuotteiden ja yritysten nimet sekä palvelumerkit kuuluvat omistajilleen. Kaikki oikeudet pidätetään.

Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/