vívoactive® 3 Music

Garmin® vívoactive® 3 Music

Garmin on esitellyt vívoactive 3 Music -GPS-älykellon, johon voi tallentaa musiikkia. Käyttä­jä voi siis ottaa lempibiisinsä mukaan treeneihin ja harrastuksiin. Garmin PayTM -lähimaksutoimin­nolla ja maksuttomilla, Garmin Connect IQTM -kaupasta ladattavilla kellotauluilla, widgeteillä, tietokentillä ja sovelluksilla varustettu vívoactive 3 Music soveltuu kaikkiin aktiviteetteihin – vaikkapa ostoksilla käymi­seen tai 10 kilometrin juoksukilpailuihin.

“Musiikki voi toimia merkittävänä motivaation lähteenä, ja siksi olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkail­lem­me mahdollisuuden jättää puhelin kotiin ja kuunnella lempimusiikkia rannelaitteesta”, kertoo Garmin -yh­tiön maailmanlaajuisen myynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “Ja Garmin Pay -toiminnon ansiosta myös lompakon voi jättää kotiin.”

vívoactive 3 Music sisältää samat fitness-, hyvinvointi- ja äly-yhteystoiminnot kuin aiemmin esitelty vívoactive 3, mutta laitteeseen tallennettava musiikki (yli 500 kappaletta) antaa mukavaa lisäpotkua har­joit­te­luun. Offline-soittolistoja1 voi ladata valikoiduista striimauspalveluista, kuten Deezer (tulossa pian), tai siirtää musiikkia tietokoneelta äly­kelloon. Kun musiikki on ladattu, vívoactive 3 Music pariliitetään yhteen­sopiviin Bluetooth® -kuulokkei­siin (myydään erikseen) musiikin kuuntelemiseksi.

Garmin Pay -lähimaksuratkaisu2 tarkoittaa, että vívoactive 3 Music -älykellon käyttäjät voivat jättää kätei­sen ja maksukortit kotiin ja silti poiketa kahvilla, mennä ostoksille tai käydä ulkona syömässä. Garmin Pay -virtuaalilompakkoa käytettäessä saadaan samat edut kuin varsinaisilla korteilla, mutta maksaminen tapah­tuu kätevästi älykellon lähimaksutoiminnolla.

ElevateTM -rannesykemittarilla3 ja yli 15 esiladatulla GPS- ja sisäurheilulajisovelluksella, joihin kuuluvat mm. jooga, juoksu ja voimaharjoittelu, varustettu vívoactive 3 Music on täynnä aktiivista elämäntapaa tuke­via toimintoja. Jatkuvasti päällä olevaa Garmin Chroma™ -näyttöä on helppo lukea – jopa kirkkaassa auringonpaisteessa. Kuten kaikkia muitakin Garmin -rannelaitteita, vívoactive 3 Music -älykelloa voi käyttää uidessa ja suihkussa4. Laitteen akku kestää jopa 7 päivää älykellotilassa ja 5 tuntia GPS-tilassa musiikkia toistet­taes­sa5.

Mukauttaminen ei ole koskaan ollut helpompaa: Garmin Connect IQ -kaupasta on saatavissa tuhansia kelloon ladattavia kellotauluja, tietokenttiä ja sovelluksia. Esim. Uber ETA -sovellusta käyttämällä tiedät, milloin kyyti on saapumassa, SmartThings -sovelluksella laitat valot päälle kotona ja AccuWeather MinuteCast -sovelluksella tarkistat, milloin alkaa sataa.

Uudistuksen kokenut Garmin Connect -verkkopalvelu auttaa entistäkin paremmin parantamaan tuloksia värikkäiden aktiivisuuskorttien avulla, joista käyttäjät näkevät yhdellä vilkaisulla tärkeimmät tilastotiedot. Käyttäjä voi alaspäin rullaamalla verrata päivän tuloksia aikaisempiin tai napauttaa tarkempia tietoja näh­däk­seen. Laitteen tallentamat aktiviteetit ja muut tilastotiedot esitetään selkeästi, mukautettuina ja suoda­tettuina niin, että käyttäjä näkee vain omien tavoitteidensa saavuttamisen kannalta tärkeät tiedot. Käyt­tä­jät voivat olla yhteydessä kavereihin ja perheenjäseniin, motivoida toisiaan, osallistua haasteisiin, haas­taa muita leikkimielisiin kilpailuihin ja vastaanottaa uusia, värikkäitä Garmin Connect -kunniamerk­kejä saavuttaessaan asetettuja tavoitteita.

vívoactive 3 Music toimitetaan mustasta silikonista valmistetulla, pikakiinnitettävällä 20 mm vakio­rannekkeella varustettuna ja sen suositushinta on 349€. Laite on saatavissa nyt. Eri kokoisia vaihtorannekkeita voi ostaa erikseen 30€ hintaan. Lisätietoja vívoactive 3 Music -älykellon toimin­noista saat katsomalla feature benefit -videon tai käymällä osoitteessa Garmin.com/vivo.

vívoactive 3 Music on uusin innovaatio jatkuvasti laajentuvassa Garmin fitness -segmentissä, missä kehi­tetään terveellisiä ja aktiivisia elämäntapoja tukevia ja edistäviä tuotteita. Jokaiselle käyttäjälle löytyy terveys- ja fitness -tavoitteiden parantamisessa hyödyllinen Garmin -laite riippumatta siitä, onko hän juoksija, pyöräilijä, uimari, multisport -urheilija tai muuten vain liikkumisesta kiinnostunut.

1 Saattaa edellyttää tilauksen kolmannen osapuolen musiikin toimittajalta

2Saatavissa järjestelmää käyttävien pankkien tuettuihin maksukortteihin; Käytettävissä vain lähimaksua tukevissa maksupäätteissä. Tarkista maat, jotka tällä hetkellä tukevat maksujärjestelmää, ja järjestelmää käyttävät pankit

3Lisätiedot Garmin.com/ataccuracy

4 Lisätiedot Garmin.com/waterrating