Garmin vívoactive® 3 GPS-älykello

Garmin vívoactive® 3 GPS-älykello

Garmin Ltd.:hen (NASDAQ: GRMN) kuuluva Garmin Inter­national Inc. -yhtiö on julkistanut vívoactive 3 GPS-älykellon, joka on varustettu ElevateTM -rannesykemittarilla1 ja yli 15:llä aktiivista ja vaihtelevaa elämäntapaa tukevalla sisä- ja ulkoliikunta­lajisovelluksella. Oletko innostunut useista lajeista? Ei ongelmaa. Cardio-tunti tiistaisin ja jooga keskiviikkoisin? Tämä älykello pysyy aina tehtäviensä tasalla. vívoactive 3 on myös ensimmäinen rannelait­teemme, jossa on Garmin Pay™ -mobiilimaksuvalmius suoraan laitteesta tapahtuvaa ostosten maksamista varten². Ja tuhansilla, Garmin Connect IQTM -kaupasta maksutta ladattavilla kellotauluilla, widgeteillä, tietokentillä ja sovelluksilla käyttäjät voivat mukauttaa vívoactive 3:n omiin tarpeisiinsa tehden siitä täydel­lisen pelikaverin ja maksuvälineen. vívoactive 3 on yksi useista uusista rannelaitteista, jotka Garmin lansee­rasi Berliinissä, Saksassa 1.-6. syyskuuta pidettävillä IFA-messuilla.

“vívoactive 3 on erinomainen valinta kaikille aktiivisille ihmisille. Olipa lajina juoksu, uinti tai vaikka kuntosalilla käyminen, laitteen käyttäjä voi nauttia liikkumisesta tietäen, että laitteen sisäinen GPS tallentaa kaiken ilman älypuhelimen tukea”, sanoo Garmin EMEA tuotepäällikkö Andrew Silver. “Jos tekee mieli vaihtaa tyyliä tai haluaa, että vívoactive 3 oppii uusia taitoja, Connect IQ -sovelluskaupastamme voi ladata uusia sovelluksia tai kellotauluja. Lisäksi vívoactive 3 on ensimmäinen Garmin Pay -maksuvalmiudella varustettu Garmin -laite; kun käytössä on yhteensopiva pankkiyhteys, kotiin voi vastedes jättää puhelimen lisäksi lompakon ja käydä silti treenin jälkeen ostamassa palautusjuoman rannelaitteen avulla.”

Älykkäässä, kestävässä ja tyylikkäässä vívoactive 3 GPS-älykellossa on kiillotetusta teräksestä valmistetut yksityiskohdat ja aina päällä oleva, terävä Garmin ChromaTM -näyttö, joka näkyy kaikissa valaistus­olosuhteissa. vívoactive 3 on myös varustettu Side SwipeTM -toiminnolla, joka mahdollistaa valikoiden, widgetien ja tilastojen nopean vierittämisen ja niissä navigoimisen. Ja koska osa käyttäjistä vierittää mieluiten peukalolla ja osa etusormella, vívoactive 3 on suunniteltu niin, että sitä voi kumpaan suuntaan tahansa. Kuten muutkin Garmin -rannelaitteet, vívoactive 3 soveltuu käytettäväksi uidessa ja suihkussa3. Laitteen akku kestää jopa 8 päivää älykellotilassa tai 13 tuntia GPS-tilassa4.

Elevate -rannesykemittarin ansiosta kellon käyttäjät voivat seurata kuntotasoaan mm. tärkeää tietoa kunnon vaihtelusta tuottavien VO2 max- ja fitness age -toimintojen avulla. Jatkuva stressitason seuranta on myös käytettävissä vívoactive 3 -laitteessa sykevälivaihtelua (HRV =heart rate variability) hyödyntä­mällä. Koska käyttäjät voivat tarkastella sekä tämänhetkistä stressitasoa rannelaitteesta että pitkän aikavälin stressiä Garmin Connect -verkkopalvelussa, he pystyvät tunnistamaan toistuvan kaavan ja harkitsemaan elintapojen muutoksia välttääkseen tai kestääkseen paremmin stressiä aiheuttavia tilanteita. Neliportainen ajastin rentouttavia hengitysharjoituksia varten auttaa laitteen käyttäjiä löytämään tasapainon stressin ja levon välillä.

Tuhansilla Garmin Connect IQ -kaupasta ladattavilla, maksuttomilla kellotauluilla, widgeteillä, tietokentillä ja sovelluksilla käyttäjät voivat mukauttaa laitteen omiin tarpeisiinsa tehden älykellosta jotain paljon henkilökohtaisempaa. Esimerkiksi voi seurata, milloin Uber saapuu, sytyttää kotivalot SmartThings -sovel­luksella tai katsoa AccuWeather MinuteCast -sovelluksesta, milloin alkaa sataa.

vívoactive 3 on suunniteltu liikkuvaan elämään. Sisältämiensä yli 15 urheilusovelluksen ansiosta, joihin kuuluvat uudet lajiprofiilit lumilautailuun, cardio-treeniin, joogaan, crosstrainerille ja stepperille, vívoactive 3 johdattaa käyttäjänsä salilta laskettelurinteeseen ja kaikkialle sillä välillä. Uudella voimaharjoittelutoi­minnolla laitteen käyttäjät voivat keskittyä harjoitteluun ja jättää toistojen laskemisen vívoactive 3:n huoleksi. Toiminto laskee toistot, sarjat ja jopa lepoajan paino- ja kehonpainoharjoittelussa. Oletko kyllästynyt tekemään aina samaa ohjelmaa? vívoactive 3:n käyttäjät voivat sekoittaa pakkaa ja luoda omia, mukautettuja juoksu-, pyöräily-, cardio- ja voimatreenejä Garmin Connect -verkkopalvelussa ja ladata ne sitten laitteeseen.

Rannelaitteen älykkäillä värinähälytyksillä käyttäjä pysyy yhteydessä liikkeellä ollessaan. Kun laite on pariliitetty yhteensopivaan älypuhelimeen5, käyttäjät vastaanottavat tekstiviestejä, some-päivityksiä, hälytyksiä, puheluita, sähköposteja, jne. ja voivat jopa vastata6 niihin. vívoactive 3 -älykellolla voi lisäksi hallita älypuhelimesta tulevaa musiikkia, paikantaa kadonneen puhelimen ja käyttää Garmin VIRB -action­kameraa (myydään erikseen). vívoactive 3:ssa on LiveTrack5 -toiminto, jonka avulla läheiset pystyvät säilyttämään mielenrauhansa seuratessaan käyttäjän ulkoilmassa tapahtuvia suorituksia ja sijaintia reaali­aikai­sesti. Valitut henkilöt saavat sähköpostilla tai Facebookin tai Twitterin kautta linkin nettisivulle, jossa yhdistetyn vívoactive 3 -laitteen sijaintia ja edistymistä voi seurata.

vívoactive 3 synkronoi tiedot automaattisesti useita kertoja päivän aikana Garmin Connect mobile -sovel­luksen kanssa, jolloin niitä on helppo tarkastella myöhemmin maksuttomassa Garmin Connect -verkko­palvelussa. Käyttäjät näkevät palvelussa treeninsä, voimaharjoituksensa, stressitasonsa ja unenvaihtelunsa yksityiskohtaisina graafisina esityksinä. Yhteensopivalla älypuhelimella tai tietokoneella voi katsella ulkoilmatreenejä yksityiskohtaisilla kartoilla, osallistua viikkohaasteisiin ja olla yhteydessä muihin urheilun harrastajiin.

vívoactive 3 on saatavissa kolmessa värissä – musta/ruostumaton teräs, valkoinen/ruostumaton teräs (suo­si­tus­hinta 349 €) ja musta/mattaharmaa (379 €) 2017 viimeisellä vuosineljänneksellä. Tyyliä voi vaihtaa hankkimalla yhteensopivia vaihtorannekkeita (myydään erikseen). Lisätietoja: Garmin.com/vivo.

Jatkuvasti kasvavan Garmin -fitnesstoimialan pyrkimyksenä on parantaa ja tukea terveellistä ja aktiivista elämäntapaa luomalla uusia teknologisia ratkaisuja. Juoksijoille, pyöräilijöille, uimareille, multisport-urheilijoille ja kaikille muille aktiivisille ihmisille löytyy sopiva Garmin -laite, joka voi auttaa pysymään kunnossa ja saavuttamaan urheilu- ja liikuntatavoitteita.

Garmin on jo vuosikymmenten ajan toiminut uranuurtajana uusien, aktiivisille ihmisille suunnattujen GPS-navi­gointi- ja langattomien laitteiden ja sovellusten suunnittelussa. Garmin toimii viidellä päätoimialalla, jotka ovat autonavigointi, ilmailu, fitness, veneily ja ulkoilu. Lisätietoja Garminin virtuaalisesta uutishuoneesta: garmin.com/newsroom. Meitä voi myös seurata sosiaalisessa mediassa: facebook.com/garmin, twitter.com/garmin tai youtube.com/garmin.

1 Lisätiedot: Garmin.com/ataccuracy

2 Katso tuettuja maita, järjestelmässä mukana olevia maksuverkkoja ja pankkeja koskevat tiedot Garmin.com/garmin-pay

3 Lisätiedot: Garmin.com/waterrating

4 Normaalissa käytössä; Akun kesto saattaa vaihdella laitteen käytön ja valitun tilan mukaan