Uutinen -

Gigantti mukana SuomiAreenassa omalla keskustelutilaisuudella – aiheena digitaalinen eriarvoistuminen

Gigantti on heinäkuussa 2019 mukana kesän suurimmassa yhteiskunnallisessa tapahtumassa SuomiAreenassa Porissa. Gigantti järjestää SuomiAreenassa keskustelutilaisuuden, jossa keskitytään suomalaisen yhteiskunnan teknologia- ja digihaasteisiin ja niiden aiheuttamaan eriarvoistumiseen. Keskustelun tarkoituksena on tuoda esiin, miltä teknologian kehittyminen eri näkökulmista näyttää ja millä keinoin kaikkien pääsyä digimaailmaan voidaan tukea.

- Meille on tärkeää osallistua teknologia- ja digihaasteisiin liittyvään yhteiskunnalliseen keskusteluun. Gigantti haluaa merkittävänä alan toimijana kantaa oma vastuunsa siitä, että suomalaisilla on mahdollista pysyä mukana digikelkassa ja omalta osaltamme auttaa myös suomalaisia silloin, kun tekniikka tuottaa tenkkapoon, sanoo Sami Särkelä, Gigantin markkinointi- ja digijohtaja.

Gigantin keskustelutilaisuuteen on kutsuttu puhujiksi aihetta monipuolisesta näkökulmasta tarkasteleva asiantuntijajoukko: tubettaja Miklu Bäck, Vanhus- ja lähimmäispalvelun liitto Valli ry:n toiminnanjohtaja Virpi Dufva, DNA:n Chief Digital Officer Kati Sulin sekä toimittaja-tietokirjailija Pekka Vahvanen. Giganttia keskustelussa edustaa markkinointijohtaja Sami Särkelä ja tilaisuuden juontaa Nuppu Stenros.

Gigantin keskustelutilaisuus järjestetään SuomiAreenassa keskiviikkona 17.7. klo 14:30-15:30 BEPOP-lavalla, Yrjönkatu 22. Tilaisuus on kaikille avoin. SuomiAreena-ohjelma ja aikataulu on nähtävissä kokonaisuudessaan täällä.

Mediahub Helsinki ja Porin kaupunki järjestävät SuomiAreenan 14. kerran Porissa 15.-19.7.2019.

• digikuilu
  • suomi-areena