Uutinen -

Gigantti tuo uuden korottoman ja kuluttoman maksutavan asiakkailleen ensimmäisenä elektroniikka- ja kodinkoneketjuna Suomessa

Gigantti aloittaa korottoman ja kuluttoman kuukausiosamaksun tarjoamisen asiakkailleen ensimmäisenä elektroniikka- ja kodinkoneketjuna Suomessa. Jatkossa asiakas voi hankkia minkä tahansa puhelimen tai tabletin korottomasti ja täysin kuluttomasti kuukausimaksulla, jonka suuruus määräytyy laitteen sekä sopimuskauden pituuden mukaan.

- Asiakkaamme toivovat joustavuutta ja tämä maksutapa on täysin uusi tapa hankkia älypuhelin tai tabletti Gigantista. Meillä on Suomen laajin puhelin- ja tablettivalikoima, ja haluamme tietysti tarjota myös laajimmat maksutapavaihtoehdot, joista jokainen asiakkaamme löytää varmasti itselleen sopivimman, Gigantin kaupallinen johtaja Jarno Sainio sanoo.

Gigantti tarjoaa jatkossa korotonta ja täysin kulutonta osamaksua asiakkailleen puhelin- ja tablettiostoksiin joko 12, 24 tai 36 kuukauden maksuajalla. Halutessaan luottoa voi lyhentää laskutettua suuremmalla summalla tai maksaa jäljellä olevat kuukausimaksut kerralla pois ilman lisäkustannuksia.

- Haluamme olla se paikka, mistä suomalaiset saavat kaiken teknologiaan liittyvän ja tämä uusi maksutapa on odotettu uusi lisä maksutapavalikoimaamme. Halutessaan asiakas saa laitteen lisäksi myös kaikki puhelimiin ja tabletteihin liittyvät tarvikkeet ja palvelut, kuten suojakuoret ja kuulokkeet sekä asennuspalvelut, lisättyä samaan kuukausimaksuun oston yhteydessä. Gigantista saa myös kaikkien suomalaisten operaattoreiden liittymät, Sainio muistuttaa.

Gigantin tarjoama kuukausiosamaksu on täysin koroton eikä siihen lisätä esimerkiksi käsittelymaksuja. Korottomalla ja kuluttomalla maksutavalla hankituilla laitteilla on sama 50 päivän palautusoikeus kuin käteiselläkin ostetuilla. Gigantin yhteistyökumppanina koroton ja kuluton kuukausimaksu -maksutavassa toimii Collector Bank.

Koroton ja kulutun kuukausimaksu -rahoitusvaihtoehto tällä hetkellä saatavissa kaikkiin puhelimiin ja tablet-laitteisiin sekä niihin liittyviin tarvikkeisiin ja palveluihin kaikissa Gigantin myymälöissä ympäri Suomen.

• Talous, rahoitus

• myymälät