Gigantti sai uuden logon

Moni asia on muuttunut siitä, kun Gigantti avasi ensimmäisenmyymälänsä ovet  vuonna 1999. CD-levytovat vaihtuneet musiikin suoratoistoon ja televisioiden syvyys kutistunut lähesmetristä muutamiin sentteihin. Paitsi tuotevalikoimamme,  myös myymälämme ja henkilökuntamme ovat kehittyneethuimin askelin.  Gigantti on ainatunnettu edullisista hinnoistaan, mutta me olemme paljon muutakin. Juhlistamme syyskuunalussa 15-vuotista menestystarinaamme ja päivitämme sen kunniaksi ulkoisenilmeemme.  Uudella, modernilla logollammehaluamme symboloida, että asikkaamme ovat toimintamme perusta.

Enemmän kuin vainedullisia hintoja

Uusi logomme on saanut inspiraationsa matematiikasta tutusta"suurempi kuin" merkistä. Uusi logomme tarkoittaa, että haluammeylittää asiakkaidemme kaikki odotukset, koskivatpa ne tuotteita, hintoja taiostokokemusta. Tavoite on tietysti varsin kunnianhimoinen, mutta teemme kovastitöitä sen eteen joka päivä. Toivomme, että asiakkaamme huomaavat työmme jäljenaina vieraillessaan Gigantin myymälöissä.

Entistäkin parempaaasiakaspalvelua

Gigantin tavoitteenaon tarjota maailman parasta asiakaspalvelua. Viime vuosina olemme keskittyneetparantamaan asiakaspalvelumme tasoa, luomaan entistäkin viihtyisämpiätavarataloja ja panostamaan houkuttelevaan tuotevalikoimaan – tietenkinedullisista hinnoista tinkimättä. Lisäksi olemme luoneet uuden KNOWHOW-palvelukonseptin,jonka avulla asiakkaamme saavat parhaan hyödyn kaikista kodinelektroniikkalaitteistaomasta osaamistasostaan riippumatta.

Happy or Not?

Ajattelemme asiakkaitamme kaikessa mitä teemme.  Olemme muun muassa tuoneet myymälöihimme Happyor Not -laitteet, joiden avulla jo yli miljoona asiakasta on kertonut meillemielipiteensä Gigantissa saamastaan asiakaspalvelusta. Haluamme jatkossakin tietää,miten olemme onnistuneet ja kehittää Giganttia asiakkaiden toiveiden mukaan.

Vaikka Gigantin tavoitteet ovat korkealla ja kasvamme kovaavauhtia, se olennaisin ei tule koskaan muuttumaan: Gigantin asiakas voi ollavarma siitä, että meiltä saa parhaat tuotteet ja palvelut edulliseen hintaan.

Ystävällisin terveisin,

Irmeli Rytkönen