Gigantti sai uuden logon

Uutinen   •   Syys 01, 2014 11:36 EEST

Moni asia on muuttunut siitä, kun Gigantti avasi ensimmäisen myymälänsä ovet  vuonna 1999. CD-levyt ovat vaihtuneet musiikin suoratoistoon ja televisioiden syvyys kutistunut lähes metristä muutamiin sentteihin. Paitsi tuotevalikoimamme,  myös myymälämme ja henkilökuntamme ovat kehittyneet huimin askelin.  Gigantti on aina tunnettu edullisista hinnoistaan, mutta me olemme paljon muutakin. Juhlistamme syyskuun alussa 15-vuotista menestystarinaamme ja päivitämme sen kunniaksi ulkoisen ilmeemme.  Uudella, modernilla logollamme haluamme symboloida, että asikkaamme ovat toimintamme perusta.

Enemmän kuin vain edullisia hintoja

Uusi logomme on saanut inspiraationsa matematiikasta tutusta "suurempi kuin" merkistä. Uusi logomme tarkoittaa, että haluamme ylittää asiakkaidemme kaikki odotukset, koskivatpa ne tuotteita, hintoja tai ostokokemusta. Tavoite on tietysti varsin kunnianhimoinen, mutta teemme kovasti töitä sen eteen joka päivä. Toivomme, että asiakkaamme huomaavat työmme jäljen aina vieraillessaan Gigantin myymälöissä.

Entistäkin parempaa asiakaspalvelua

Gigantin tavoitteena on tarjota maailman parasta asiakaspalvelua. Viime vuosina olemme keskittyneet parantamaan asiakaspalvelumme tasoa, luomaan entistäkin viihtyisämpiä tavarataloja ja panostamaan houkuttelevaan tuotevalikoimaan – tietenkin edullisista hinnoista tinkimättä. Lisäksi olemme luoneet uuden KNOWHOW-palvelukonseptin, jonka avulla asiakkaamme saavat parhaan hyödyn kaikista kodinelektroniikkalaitteista omasta osaamistasostaan riippumatta.

Happy or Not?

Ajattelemme asiakkaitamme kaikessa mitä teemme.  Olemme muun muassa tuoneet myymälöihimme Happy or Not -laitteet, joiden avulla jo yli miljoona asiakasta on kertonut meille mielipiteensä Gigantissa saamastaan asiakaspalvelusta. Haluamme jatkossakin tietää, miten olemme onnistuneet ja kehittää Giganttia asiakkaiden toiveiden mukaan.

Vaikka Gigantin tavoitteet ovat korkealla ja kasvamme kovaa vauhtia, se olennaisin ei tule koskaan muuttumaan: Gigantin asiakas voi olla varma siitä, että meiltä saa parhaat tuotteet ja palvelut edulliseen hintaan.

Ystävällisin terveisin,

Irmeli Rytkönen