Markantalon liiketoiminnot yhdistetty Giganttiin

Suomen suurin kodinelektroniikkaketju Gigantti on sulkenut omistamansa Markantalo.fi -verkkokaupan ja yhdistänyt Markantalon liiketoiminnot Gigantin brändin alle.

- Gigantilla on markkinajohtajana vahva ja arvostettu brändi, ja haluamme keskittyä sen kehittämiseen kahden brändin sijaan, Gigantin ja Markantalon toimitusjohtaja Irmeli Rytkönen sanoo.

Markantalosta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaille normaalisti. Takuu-, huolto- ja vakuutusasioissa Markantalon asiakkaat olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 0200 12121, sähköpostitse asiakaspalvelu@markantalo.fi tai vaihtoehtoisesti käymällä missä tahansa Gigantin 38 myymälästä.

Markantalo.fi-verkkokaupan sulkemisella ei ole henkilöstövaikutuksia.

Markantalo Oy perustettiin vuonna 1978. Kodinkoneita ja kodinelektroniikkaa myyvä yritys on toiminut vuodesta 2009 verkkokauppana ilman kivijalkamyymälöitä. Gigantin omistava Dixons Carphone plc (aiemmin DSG International) osti Markantalon osaksi Elkjøp-konsernia vuonna 2006.

• markantalo