Gigantti avaa uuden Megastore-tavaratalon Tampereella

Gigantti avaa torstaina 8.12.2016 kello 7 uuden Megastore-myymälän Tampereen Kalevassa. Avajaiset voivat aiheuttaa torstai-aamuna ruuhkia Prisma-keskuksen läheisyydessä. Uusi myymälä on 700 neliömetriä edeltäjäänsä suurempi ja sisältää muun muassa suuren Apple-tuotteille omistetun alueen sekä uuden Epoq-keittiöstudion.

- Tampere on Gigantille tärkeä ja kasvava alue kaupallisesti, ja haluamme uuden myymälän avulla palvella Tampereella ja sen lähialueilla asuvia asiakkaitamme entistä paremmin, kertoo Gigantin toimitusjohtaja Irmeli Rytkönen.

”Kalevan tavaratalo yksi Gigantin sydämistä”

Kalevan alkuperäinen Gigantti-tavaratalo avasi ovensa ensimmäisen kerran jo vuonna 2000. Sittemmin myymälää on uudistettu ja nyt tavaratalo muuttaa kokonaan uusiin tiloihin.

- Kalevan myymälää voisi kuvailla yhdeksi Gigantin sydämistä. Uudessa myymälässä on töissä monia, jotka ovat olleet mukana luomassa ensimmäistä Kalevan Giganttia ja koko Gigantin menestystarinaa sen alkuajoista alkaen ja jatkavat nyt uudessa myymälässä. Lisäksi monet Kalevassa uransa aloittaneet ovat luoneet Gigantissa nousujohteisen uran ja edenneet myyntijohtoon.

Uudessa tavaratalossa panostettu tuotteiden sijoitteluun

Kalevan uusi Megastore-tavaratalo on kooltaan 3700 neliömetriä – lisätilaa tulee vanhaan myymälään verrattuna 700 neliömetriä. Uudessa myymälässä on muun muassa suuri Apple-tuotteisiin keskittyvä alue, entistä suurempi valikoima televisioita ja äänentoistoa sekä Epoq-keittiöstudio.

- Uudessa myymälässä on mietitty tuotteiden sijoittelua niin, että asiakkaamme löytävät helposti etsimänsä. Olemme rakentaneet uuden konseptin mukaisen, modernin tavaratalon, josta löytyy entistäkin laajempi valikoima kodinkoneita, -elektroniikkaa ja palveluita sekä Epoq-keittiöitä, Rytkönen kertoo.

Avajaiset voivat aiheuttaa torstai-aamuna ruuhkia Tampereella Prisma-keskuksen läheisyydessä. Gigantti on varautunut jonoihin muun muassa palkkaamalla tavaratalon alueelle pysäköinninohjaajia sekä järjestyksenvalvojia.

Uusi Gigantti Megastore Kaleva avataan Kalevan Prisma-keskuksessa (Sammonkatu 75) torstaina 8.12. kello 7. Gigantilla on Tampereella Kalevan myymälän lisäksi myös toinen myymälä, Gigantti Megastore Lielahti.

Gigantti Megastore Kaleva

• Gigantti Megastore Kaleva, Sammonkatu 75, Prisma-keskus, Tampere
  • Tampereen monipuolisin valikoima kodinkoneita ja -elektroniikkaa
  • Työllistää noin 60 henkilöä
  • Tavaratalon pinta-ala 3 700 m2
  • Avajaiset torstaina 8.12.2016 klo 7

Kalevan avajaistarjoukset julkaistaan 7.12. klo 18:00: www.gigantti.fi/kaleva

• tampere

Gigantti Oy on Suomen suurin kodinkoneiden ja -elektroniikan jälleenmyyjä.

Gigantilla on Suomessa 38 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee yli tuhat henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 492 miljoonaa euroa.