Gigantti Tornion avajaisia juhlitaan torstaina: luvassa euron erikoistarjous

Kodinkone- ja elektroniikkaketju Gigantti avaa torstaina 18.10. uuden tavaratalon Tornioon. Täysin uutta myymäläkonseptia edustava Gigantti avautuu Rajalla-kauppakeskuksessa aamukahdeksalta. Avajaisissa on luvassa huippuedullisia tarjouksia: muun muassa vedenkeitin eurolla ja pyykinpesukone 99 eurolla.

Gigantin uuden Tornion tavaratalon avajaisia vietetään torstaina 18.10.2018. Rajalla-kauppakeskukseen avautuva myymälä avaa ovensa aamulla kello 8:00. Avajaisten kunniaksi Gigantissa on luvassa huimaa tarjoushulinaa: esimerkiksi vedenkeitin yhdellä eurolla ja pyykinpesukone 99 eurolla. Lisäksi avajaisissa myydään erä kuulokkeita jopa 50 prosentin alennuksella. Uusi Gigantti-tavaratalo tuo Tornioon kattavan valikoiman muita kodinkoneita, elektroniikkaa sekä niihin liittyviä palveluita.

- Uskomme Torniossa olevan laadukkaalle ja edulliselle elektroniikalle sekä kodinkoneille kysyntää. Odotammekin innolla pääsevämme palvelemaan Tornion ja sen lähialueiden asukkaita. Torstaina ja avajaisia seuraavina päivinä on varmasti luvassa kunnon avajaistunnelmaa, kertoo Gigantin Tornion myymälän tavaratalopäällikkö Pasi Holm.

Selkeyttä, helppoutta ja uutta ilmettä

Tornioon avautuva Gigantti-tavaratalo on vielä toistaiseksi ainoa laatuaan: uusi myymäläkonsepti on entistä modernimpi, avarampi ja valoisampi. Uuden konseptin myötä osastot ja tuotteet on ryhmitelty entistä selkeämmin, ja myymälässä on helppo liikkua. Tilan viihtyisyyteen ja selkeyteen on kiinnitetty myymälää suunnitellessa erityistä huomiota.

- Tornion myymälän värityksessä tullaan näkemään paljon kaunista harmaata sekä vaaleaa puuta. Kaikki tuotteiden esittelyhyllyt on valmistettu puusta ja valaistu ympäristöystävällisillä led-valoilla. Tuotteita pääsee testaamaan entistä enemmän, ja niiden maksaminen, palautus, vaihto ja huolto hoituvat kaikki kätevästi samalta palvelutiskiltä käsin. Koko myymälän rakenne ja ulkoasu tulevat olemaan uusinta uutta, jota ei vielä muualla Suomessa näe, kertoo Holm.

Torniossa avautuva Gigantti on kooltaan yli tuhat neliömetriä, ja tavarataloon tulee laajan kodinkone- ja elektroniikkavalikoiman lisäksi uutuutena suuri Epoq-keittiöstudio.

- Keittiöstudion myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä laajempia palveluita. Autamme valitsemaan keittiöön sopivimmat kodinkoneet ja huolehdimme kaikesta aina keittiön suunnittelusta sen asennukseen. Koska Tornion uusi myymälä sijaitsee Suomen ja Ruotsin rajalla, luvassa on loistavaa palvelua kummallakin kotimaisella kielellä. Meille on palkattu useita asiantuntevia työntekijöitä Suomen lisäksi myös Ruotsin ElGigantenin puolelta, kuvailee Holm.

Tornion Gigantti-tavaratalon avajaiset:

• torstaina 18.10. klo 8:00 - 20:00
  • Rajalla-kauppakeskuksessa (Länsiranta 10)
  • Avajaistarjoukset julkaistaan tiistaina 16.10. klo 18:00 täällä: www.gigantti.fi/tornio-avajaiset

Lisätiedot:

Pasi Holm, tavaratalopäällikkö, Gigantti Tornio, puh. 044 971 8402

• myymälät
  • tornio

Gigantilla on Suomessa 40 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.