Itäkeskukseen avataan tuplasti suurempi Gigantti

Gigantti avaa uuden tavaratalon torstaina 18.9.2014 Kauppakeskus Itiksessä klo 7.00. Kaksikerroksinen myymälä on valikoimaltaan ja pinta-alaltaan yli kaksi kertaa suurempi kuin Gigantin aikaisempi myymälä Itäkeskuksessa. Jatkuvasti toimintaansa kasvattava Gigantti luottaa kattavan myymäläverkoston, nettikaupan ja hyvän asiakaspalvelun yhdistelmään.

- Uskomme kivijalkamyymälöihin, koska asiakkaamme haluavat päästä testaamaan laitteita ja kuulla lisätietoa myös paikan päällä. Siksi olemme tuoneet Itäkeskuksen uuteen tavarataloon entistä enemmän tuotteita asiakkaiden kokeiltavaksi”, toteaa Itäkeskuksen tavaratalopäällikkö Sami Lehmus.

Entistä ehompi Gigantti tarjoaa monipuolisen tuotevalikoiman tilavimmissa puitteissa Kauppakeskus Itiksessä Helsingin Itäkeskuksessa. Uutta valikoimaa edustavat Epoq-keittiöt sekä monipuolinen valikoima kodinkoneita. Lisäksi uudessa tavaratalossa on panostettu terveyteen ja hyvinvointiin liittyvien laitteiden laajaan valikoimaan. Myynniltä odotetaan paljon jo avajaispäivästä lähtien.

- Meillä on huikeita tarjouksia, jotka varmasti houkuttelevat. Haluamme, että asiakas saa Gigantista aina parasta mahdollista palvelua ja parhaan tuotevalikoiman markkinoiden edullisimpaan hintaan”, toteaa Lehmus.
Gigantti haluaa varmistaa tasaisesti kasvavan myynnin myös tulevaisuudessa ja säilyttää vahvan asemansa alan ykkösenä. Gigantti on alallaan Suomen markkinajohtaja 25 % osuudella.

Gigantti Itäkeskus

• Kauppakeskus Itis, Itäkatu 1-5 B 107, 00930 Helsinki (Itiksen Stockmannin vanhat tilat)
• Itiksen monipuolisin valikoima kodinkoneita
• Työllistää 60 henkilöä
• Kaksi kerrosta, pinta-ala 3 000 m2

• suuri valikoima
  • helsinki
  • itäkeskus

Gigantti Oy on Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä.

Gigantilla on 38 myymälää ympäri Suomea aina Tammisaaresta Rovaniemelle. Yrityksemme palveluksessa työskentelee liki 1 000 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa.

Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme halvimmat hinnat ja asiantuntevaa palvelua kautta maan. Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjøp-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkajätin, DSG International Oyj:n, omistukseen.