Jyväskylän ja Porin uudet Gigantit avataan torstaina 16.11. klo 07:00

Gigantti avaa Jyväskylään ja Poriin uudet tavaratalot huomenna torstaina 16.11.2017 klo 07:00. Avajaiset voivat aiheuttaa torstaina ruuhkia tavaratalojen läheisyydessä. Uudet Gigantit avataan juuri vuoden vilkkaimman sesongin, eli joulukaupan käynnistyessä.

- Sekä Jyväskylä että Pori ovat kaupallisesti tärkeitä ja kasvavia alueita. Molemmissa kaupungeissa myynti on kasvanut jatkuvasti ja entiset tilat käyneet pieniksi. Nyt saamme avattua Jyväskylän ja Porin kaltaisten, vetovoimaisten kaupunkien edellyttämät suuret ja modernit myymälät, Gigantin toimitusjohtaja Irmeli Rytkönen kertoo.

Jyväskylän ja Porin uudet Gigantit tarjoavat entistäkin laajemman valikoiman kodinkoneita, -elektroniikkaa ja palveluita sekä Epoq-keittiöitä.

- Uusien myymälöiden ansiosta voimme vastata Jyväskylässä ja Porissa sekä niiden lähialueilla asuvien asiakkaidemme tarpeisiin entistä suuremmilla myymälöillä sekä laajemmalla tuote- ja palveluvalikoimalla, Rytkönen kertoo.

Uudistetulla myymäläkonseptilla vähemmän jonotusta

Sekä Jyväskylässä että Porissa tavaratalojen pohjaratkaisut ovat aiempaa avarampia, valoisampia sekä asiakasystävällisempiä. Suurin muutos entiseen on sekä Jyväskylässä että Porissa ensimmäisinä Gigantteina Suomessa käyttöön otettava uusi palvelualue, jossa kassa, noutopiste ja KNOWHOW-palvelupiste ovat yhdessä, mikä helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden asiointia tavaratalossa.

- Yhtenäisen palvelualueen ansiosta asiakkaan ei enää tarvitse jonottaa kassalle, noutopisteelle ja palvelupisteelle erikseen, vaan kaikki hoituu kerralla yhdestä paikasta. Tämä muutos on tehty asiakkailtamme tulleen palautteen perusteella ja toivomme, että asiakkaamme ottavat uudistuksen hyvin vastaan, Rytkönen sanoo.

Jyväskylässä Gigantin tavaratalo muuttaa uusiin, Ahjokatu 11:ssa sijaitseviin tiloihin entisestä, Ahjokatu 1:n kiinteistöstä. Uudesta Gigantista tulee alansa suurin tavaratalo Jyväskylässä, kun myymälän pinta-ala kasvaa entisestä yli 500 neliötä. Porissa puolestaan kaksi Giganttia yhdistetään yhdeksi, suureksi ja moderniksi tavarataloksi, joka on kooltaan suurempi kuin kaksi aiempaa Giganttia yhteensä. Molemmat uudet Gigantit työllistävät noin 50 henkeä.

Uudet Gigantit avataan juuri joulukaupan sesongin alkaessa. 11.11. vietetyn Singles’ Dayn käynnistämä loppuvuoden ja vuodenvaihteen myyntisesonki on Gigantissa vuoden kiireisintä aikaa.

- Odotamme innolla sekä avajaisia että ensi viikon Black Fridayta, josta odotamme edellisten vuosien tapaan yhtä vuoden vilkkaimmista ostospäivistä, Rytkönen sanoo.

Kodinkonejätti varautuu avajaisjonoihin

Gigantti on varautunut Jyväskylässä ja Porissa avajaisten aiheuttamiin jonoihin muun muassa palkkaamalla tavaratalojen läheisyyteen pysäköinninohjaajia ja järjestyksenvalvojia.

Tarjousten lisäksi avajaisia juhlitaan molemmissa kaupungeissa ilmaisella glögitarjoilulla. Avajaistarjoukset julkaistaan keskiviikkona 15.11. klo 12:00 osoitteissa:

Jyväskylä: www.gigantti.fi/jyvaskylanavajaiset

Pori: www.gigantti.fi/porinavajaiset

Gigantti Jyväskylä

• Uusi Gigantti Jyväskylä avataan osoitteeseen Ahjokatu 11.
  • Työllistää noin 50 henkeä
  • Avajaiset torstaina 16.11.2017 klo 07:00
  • Jyväskylän Gigantin avajaistarjoukset julkaistaan keskiviikkona 15.11. klo 12.00 osoitteessa www.gigantti.fi/jyvaskylanavajaiset
  • Tarjoustuotteiden lisäksi avajaisia juhlistetaan ilmaisella glögitarjoilulla.

Gigantti Pori

• Uusi Gigantti Pori avataan osoitteeseen Horninkatu 1.
  • Työllistää noin 50 henkeä
  • Avajaiset torstaina 16.11.2017 klo 07:00
  • Porin Gigantin avajaistarjoukset julkaistaan keskiviikkona 15.11. klo 12.00 osoitteessa www.gigantti.fi/porinavajaiset
  • Tarjoustuotteiden lisäksi avajaisia juhlistetaan ilmaisella glögitarjoilulla.

Lisätiedot:

Gigantti Oy: Irmeli Rytkönen, toimitusjohtaja, puh. 0400 425 371

Gigantti Jyväskylä: tavaratalopäällikkö Harri Aalto, puh. 040 8260 140

Gigantti Pori: tavaratalopäällikkö Toni Kiekkinen, puh. 040 8260 050

• myymälät
  • jyväskylä
  • pori

Alueet

• Satakunta

Gigantti Oy on Suomen suurin kodinkoneiden ja -elektroniikan jälleenmyyjä.

Gigantilla on Suomessa 39 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee yli tuhat henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 523 miljoonaa euroa.