Vuoden paras Gigantti-myymälä löytyy Lahdesta – jo toista vuotta peräkkäin

Gigantti on valinnut 41 myymälänsä joukosta parhaan Gigantin. Voitto osui tänä vuonna toista vuotta peräkkäin Gigantti Lahteen. Palkinnon perusteina ovat muun muassa hyvä asiakaspalvelusekä myynnin kehitys eri tuotekategorioissa.

Gigantin sisäisessä kilpailussa tarkastellaan onnistumista, ammattitaitoa ja kehittymistä eri osa-alueilla – pisteitä saa muun muassa hyvästä asiakaspalvelusta ja eri tuoteryhmien myynnin kehityksestä. Lahden Gigantti menestyi jo toista vuotta peräkkäin hyvin kaikissa kategorioissa. Lahden Gigantti on kehittänyt toimintaansa esimerkillisesti. Myymälässä on tehty jatkuvaa, tuloshakuuista kehitystyötä: muun muassa asiakaspalvelun tasoa mittaavassa Happy or Not -mittauksessa Lahden tulos on huippuluokkaa. Voittoon tarvittiin koko henkilökunnan panos.

- Meillä on Lahden Gigantissa todella osaava, sitoutunut ja kunnianhimoinen tiimi. Haluamme tarjota lahtelaisille maailman parasta asiakaspalvelua jakoko henkilökuntamme on tehnyt upeaa työtä asiakkaidemme tarpeiden täyttämiseksi. On suuri ilo ja kunnia saada siitä näin upea tunnustus, Gigantti Lahden tavaratalopäällikkö Mika Viik sanoo.

Launeella Apilakatu 1:ssä sijaitsevassa Lahden Gigantissa työskentelee yli 40 henkeä.

- Onnittelut Lahden Gigantille ja kiitos upeasta työstä. Myymälässä on tehty aivan upeaa työtä ja olen ylpeä koko Lahden tiimistä, Gigantin operatiivinen johtaja Janne Henriksson sanoo.

Kuvassa Gigantin emoyhtiö Elkjøp Nordicin Chief Commercial Officer Marianne Nøkleby (vas.), Gigantti Lahden tavaratalopäällikkö Mika Viik, Gigantin toimitusjohtaja Trygve Hillesland sekä Elkjøp Nordicin Chief Operating Officer Per Wernersson.

Gigantti palkitsee vuosittain parhaan ketjuomisteisen myymälän, parhaan franchise-myymälän sekä vuoden parhaan myyjän. Vuoden 2019 parhaan franchise-myymälän palkinnon voitti Gigantti Salo.

• myymälät
  • lahti
  • palkinnot

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.