Goodyear on mukana AKL Summit & Expo 2018 -tapahtumassa 23.10.2018

Goodyear on mukana businesskumppanina tämän vuoden AKL Summit & Expo -tapahtumassa, joka järjestetään Finlandia-talossa Helsingissä 23.10.2018. Tänä vuonna tapahtuman pääteemoja ovat vastuullisuus, asenne ja innovaatiot. AKL Summit & Expo on suuri kohtaamis- ja oppimistapahtuma autoalan keskeisille avainhenkilöille autokaupan liiketoiminnassa, vähittäiskaupassa, maahantuojilla ja alan sidosryhmissä.

– Osallistumisemme AKL Summit & Expo 2018 -tapahtumaan on tärkeä osa Goodyearin asemointia Suomessa. Haluamme inspiroida ja jakaa tietoa alalla, sanoo Goodyearin Customer Marketing Manager Sonja Kukkonen.

AKL Summit & Expon tavoitteena on tuoda yhteen päättäjät ja tulevaisuuden menestyjät. Tapahtuma tarjoaa mahdollisuuden verkostoitumiselle ja keskustelulle liiketoiminnan vastuullisuudesta, asenteen merkityksestä menestymisen kannalta ja siitä, miten innovointi voi auttaa yhtiötä kehittymään.

Goodyear on tavattavissa osastolla 18 AKL Summit & Expo 2018 -tapahtuman aikana.

Tietoja Goodyearista
Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Sillä on noin 64 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 48 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Sen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa https://www.goodyear.eu.

Aiheet

Goodyear Dunlop Nordic, jonka pääkonttori on Tukholmassa, on Baltian maissa ja Pohjoismaissa kahdeksaa maata edustava liiketoimintayksikkö. Goodyear Dunlop Nordicilla on noin 140 työntekijää, ja osa tuotetesteistä suoritetaan Suomen ja Ruotsin pohjoisosissa. Goodyear Dunlop Nordicin tuotemerkkeihin kuuluvat Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Kelly ja Debica. Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Yrityksen palveluksessa on noin 65 000 työntekijää, ja se valmistaa tuotteita yli 48 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Dunlop on yksi maailman johtavista korkean suorituskyvyn renkaiden valmistajista. Yrityksellä on menestyksekäs historia moottoriurheilussa ja se hyödyntääkin kilparenkaiden innovatiivisia teknologioita henkilöauton renkaiden kehittelyssä.

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa

Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.