Gorenjen retrojääkaapit antavat parran kasvaa ja tukevat Movember-liikettä

Movember haastaa kaikki miehet antamaan parran kasvaa koko marraskuun. Näin Movember-liike kiinnittää huomiota eturauhas- ja kivessyöpään sekä mielenterveyteen. Gorenje haluaa tukea tätä tärkeää asiaa ja on siksi koristanut Pohjoismaiden Gorenje-retrojääkaapit viiksillä. Lisäksi Gorenje on lahjoittanut Movember-järjestölle neljä erikoisvalmisteista retrojääkaappia. Ne jaetaan henkilöille, jotka keräävät suurimman rahasumman Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa ja Suomessa.

Mikä on Movember? Marraskuussa miehet keräävät varoja ja lisäävät eturauhas- ja kivessyöpään sekä mielenterveyteen liittyvää tietoisuutta antamalla viiksiensä kasvaa. Movember-liikkeen naiset tukevat ja kannustavat elämänsä miehiä lähtemään mukaan. Liike alkoi vuonna 2003 Australiassa, ja nyt mukana on yli 3 miljoonaa ihmistä yli 21 maassa. Vuonna 2012 saatiin kerätyksi 113,5 miljoonaa euroa. Tänä vuonna Gorenje toivoo, että kerätyksi saadaan entistäkin suurempi summa! Tuemme toimintaa asettamalla Movemberin alkuperäisen viiksikuvion kaikkiin esiteltäviin Gorenje Retro malliston jääkaappeihin.  Näin kasvatamme eturauhas- ja kivessyövän sekä mielenterveyden tietoisuutta kaikissa pohjoismaisissa myymälöissä. Lahjoitamme 4 yksilöllistä mustaa Movember Gorenje Retro -jääkaappia pohjoismaiselle Movember-järjestölle ( 1 jokaiseen Pohjoismaahan ) pääpalkinnoksi voittoisalle varojenkerääjälle.

Mitä sinä voit tehdä? Never MO alone! Anna viiksien kasvaa tai tue elämäsi miestä ja osallistu
Movember-liikkeeseen.

Liity mukaan Gorenje Group Nordicin Movember-verkostoon. Ilmoittaudu osoitteessa www.Movember.com, löydä Gorenje Group Nordic -ryhmä ja lähde mukaan. Osoitteessa www.Movember.com voit myös tehdä lahjoituksen eturauhas- ja kivessyövän torjunnan sekä mielenterveystyön tukemiseksi.

Gorenje Retro Collection, trendikäs jääkaappi-pakastinvalikoima, jonka tyylikäs ja vahva väripaletti houkuttaa. Valitse ainutlaatuinen teknologia hurmaavan nostalgisena toteutuksena. Pyöreä design antaa yhtenäisen ilmeen koko innovatiiviselle, energiaa säästävälle ja ympäristöystävälliselle valikoimalle. Värit täyttävät modernin kuluttajan toiveet omaperäisyydestä, yksilöllisyydestä ja raikkaudesta – ja korostavat eri tyylejä: Chic, Vintage ja Funky.

• Gastronomia

• kodinkoneet