Gorenje Classico -mallisto intohimoisille ruoanlaiton ystäville

Hyvä keittiö on paras rikkaan ja intohimoisen elämän resepti. Gorenje Classico -mallistoa leimaa voimakas, ajattoman esteettistä linjaa edustava muotoilu, väärentämättömät materiaalit, pehmeät linjat ja inspiroiva kuviointi. Mallisto on saanut runsaasti virikkeitä menneiden vuosisatojen taiteellisista muotoilusuuntauksista. Modernit materiaalit tarjoavat pohjan kehittyneelle teknologialle ja varmistavat, että laitteet pääsevät oikeuksiinsa niin nykyaikaisessa kuin perinteisessäkin keittiössä. Täydellinen valinta kaikille, jotka haluavat elämäänsä jotain poikkeuksellista ja persoonallista, perinteikkyyttä ja nostalgiaa sekä lämpimiä muistoja yhdessäolon hetkistä. Ja ennen kaikkea kaikille, jotka rakastavat ruoanlaittoa!

Gorenje Classico -malliston keittiölaitteet ovat nostalginen yhdistelmä menneisyyttä ja nykyaikaa, sekoitus klassista estetiikkaa ja modernismia. Malliston laitteiden ainutkertainen muotoilu muodostaa saumattoman kokonaisuuden, johon kuuluu uuni, kaasukeittotaso, lasikeraaminen keittotaso, 60 cm levyinen liesi ja liesituuletin. Kaikista saatavana värit norsunluu ja matta musta. Rikkaan ja dynaamisen tyylin lisäksi niitä yhdistävät tietyt tunnusmaiset elementit, kuten samanlaiset nupit, kahva, sähköinen ohjelma-ajastin sekä klassisella analogisella näytöllä varustettu kello.

Klassisen ajattomat, mutta modernit uunit

Uunien klassinen muotoilu kertoo omaa herkullista tarinaansa, josta voit nautiskella rakkaimpiesi kanssa. Gorenje Classico -malliston uunien pehmeät linjat jatkuvat saumattomina ovesta uunin sisäosiin, ja uunin kuviointi ja muotoilu muistuttavat perinteistä kaarevaa uunia. Tunnusomaiset nupit, kullanvärinen kahva ja perinteiseen tapaan muotoiltu analoginen kello antavat uunin täydelliselle ulkomuodolle viimeisen silauksen. Uuni on varustettu ainutlaatuisella HomeMADE™-kypsennysteknologialla, joka takaa täydelliset paistotulokset ja vastaa tiukimpiakin energiankulutusstandardeja. Uunin energialuokka on A-20%.

Liedet suussasulaviin kulinaarisiin nautintoihin

Perinteisen luotettavat ja tehokkaat 60 cm levyiset liedet tuovat helpotusta ruoanlaiton arkeen, ja myös ne on varustettu tehokkaalla ja innovatiivisella HomeMADE™-uuniteknologialla, joka takaa erinomaiset paistotulokset joka kerta. Lieden nuppien ja kellon klassinen muotoilu sekä sen tunnusomainen, tyylikkäästi muotoiltu ja pehmeäpintainen kahva tekevät lieden käytöstä helppoa ja miellyttävää.

Keittotasot, jotka herättävät intohimosi ruoanlaittoa kohtaan

Hienostuneesti muotoiltujen, laadukkaiden kaasu- ja lasikeraamisten keittotasojen valikoimastamme voit helposti valita mallin, joka vastaa parhaiten niin ruoanlaittotapojasi ja odotuksiasi kuin sisustusvaatimuksiasi ja elintapojasikin. Kaasutason erityiset timantinmuotoiset kaasupolttimet sekä aidot valurautaiset kattilatuet tekevät lähtemättömän vaikutuksen. Aasialaisen keittiön ystävät eivät voi olla ihastumatta erityisiin wokkipolttimiin, joiden kolmirenkainen liekki kuumentaa ruoan nopeasti ja on erityisen energiatehokas. Retrotyyliset, vanhoja keraamisia nuppeja muistuttavat säätimet mahdollistavat helpon ja vaivattoman käytön. Lasikeraamisten keittotasojen tyylikkään ilmeen täydentää klassinen, väreiltään keittotasoon täydellisesti sointuva reunus.

Liesituuletin, joka sekä kaunistaa että raikastaa keittiösi

Nykyaikaisen avoimen keittiön keskeinen muotoiluelementti on liesituuletin. Gorenje Classico -malliston liesituuletin on todellinen katseenvangitsija, joka muuntaa keittiösi raikkaan ilman tyyssijaksi. Liesituuletin kruunaa keittiön sisustuksen minimalistisen muotoilunsa, pehmeiden linjojensa ja vanhan messingin väristen yksityiskohtiensa ansiosta, jotka ovat kaikkien Gorenje Classico -malliston laitteiden yhteiset nimittäjät.

www.gorenje.fi

• Gastronomia

• retro
  • gorenje classico collection
  • design
  • kodinkoneet

Per u s tet tu a an Kööpenhamina an tanskalaisen tytäryhtiönsä vuonna 1976 Gorenje Group Nordic on kasvanut monikansal l iseksi yhtiöksi ja se on vastuussa Pohjoismaiden ja Baltian maiden alueesta. Tarjoamme seuraavat viisi kodinkonemerkkiä: Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag ja Upo kahdeksassa maassa kattavan ja erittäin ammattitaitoisen jake l uverkos ton kaut ta. Gorenje Group Nordic pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman innovatiivisia ja tyylikkäitä tuotteita ja palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme elämää eri elämänalueilla ja hintatasoilla.