Tiedote -

Leipä suoraan kuin leivinuunista – Gorenjen uunit tekevät leipomisesta vaivatonta

HomeMade®-sarjan uunit lämpenevät 200 asteeseen kuudessa minuutissa. Uunin MultiFlow 360°-lämmitystekniikka ja sen uniikki muotoilu takaavat ulkoa rapean ja sisältä pehmeän leivän tai muun ruoan – aivan kuin tekisit sen leivinuunissa. Automaattiset kypsennysohjelmat puolestaan tekevät kokkaamisesta vaivatonta.

Gorenjen integroitu HomeMade®-uunimallisto on suunniteltu sopimaan täydellisesti pohjoismaisiin keittiötrendeihin, ja se pyrkii yksinkertaistamaan ja tehostamaan paistokokemusta kaikkialla Pohjoismaissa yhdessä muiden Gorenje Groupin integroitujen keittiökodinkoneiden kanssa.

Ruoanlaiton ja leipomisen suosio on noussut viime vuosikymmenen aikana Suomessa, ja laadukkaisiin ja ruoanlaittoa helpottaviin keittiökoneisiin panostetaan entistä enemmän. Myös television ruokaohjelmista, keittokirjoista ja ruoasta kirjoittavista bloggareista on tullut arkipäiväisiä ilmiöitä. Kysynnän muutos on luonut uuden standardin kodinkoneille – ja nyt tämä standardi huipentuu Gorenjen integroitavissa uuneissa.

HomeMade®-uunisarja on suunnattu kasvavalle joukolle intohimoisesti ruokaan suhtautuvia suomalaisia, joiden arkea laadukkaaseen ruoanlaittoon suunnitellut huippuluokan kodinkoneet helpottavat.

Perinteisten puulämmitteisten uunien inspiroima

Uuden sukupolven integroituja uuneja saa eri malleissa ja ne kaikki ovat saaneetinnoituksensa perinteisen puulämmitteisen uunin toiminnasta. Uuneissa on Multiflow 360°-toiminto lämmön kierrätykseen, avarampi sisäuunitila ja kaksoislämmitin, joka takaa ulkoa rapean ja sisältä pehmeän ruoan. Lisäksi pystyt lämmittämään uunin 200 asteeseen vain kuudessa minuutissa säästäen aikaa ja energiaa. Näin HomeMade®-uuni täyttää jokaisen korkealaatuisen leivonnan ja maukkaan ruoan ystävän tarpeet.

Edistyneessä HomeChef-uunissa on värillinen kosketusnäyttö, jolla uunin asetukset voi helposti valita, sekä sisäänrakennettu tietokone, jonka näytölle ilmestyy inspiroivia ehdotuksia ja reseptejä ruoanlaittoon. Voit myös räätälöidä oman kokkausohjelmasi, jolloin uuni muistaa aina suosikkireseptisi.

Vaivaton kokkaamiskokemus vaativaan arkeen

Tavanomaisten automaattisten ruoanlaitto-ohjelmien lisäksi käyttäjä voi luoda uuden ohjelman, joka sisältää peräkkäisiä eri asteisia kypsennysvaiheita. Kun prosessi on ohjelmoitu, asetuksia ei tarvitse enää säätää tai muuttaa manuaalisesti, vaan ruoka kypsenee itsenäisesti eri asteissa.Tämä tekee ruoanlaitosta huoletonta ja antaa kokille enemmän vapaa-aikaa. Kehittyneessä HomeChef-uunimallissa on myös erikoisohjelmat kotitekoisen jogurtin tekemiseen, hedelmien kuivaamiseen ja hauduttamiseen. Uunista löytyy myös oma ohjelmansa yhä suositumpaan, huippuluokan ravintoloista kotikeittiöihin tiensä löytäneeseen Sous Vide -ruoanlaittoon, jossa ruoka kypsentyy hitaasti matalassa lämpötilassa tyhjiöpussissa.

Keittiökoneiden uusi sukupolvi, HomeMade-keittiövustajat, helpottavat elämää

Gorenjen integroitavien keittiökoneiden uusi sukupolvi, HomeMade-keittiöavustajat, ovat ainutlaatuinen yhdistelmä toimivuutta ja täydellisyyttä joka ikisessä laitteessa. HomeMade-laitteita ovat uunien lisäksi keittotasot, liesituulettimet ja mikroaaltouunit. Huippuluokan tekniikan lisäksi keittiökoneiden ulkonäkö on yhtenäinen, joten ne sulautuvat mihin tahansa sisustukseen ja keittiöön. Gorenjen uudet kodinkoneet tekevät elämästä yksinkertaisesti hauskempaa!

Website: http://www.gorenje.fi/paras-leivanpaistaja
Facebook: Paras leivänpaistaja
Yhteystiedot haastatteluja, tuotearvosteluja ja lisätietoja varten: press@gorenjegroup.com

Gorenje Group Nordic

• Gastronomia

• design
  • kodinkoneet
  • leipä
  • uuni
  • paistaminen
  • keittiö
  • näyttö
  • paras leivänpaistaja
  • automaattinen ohjelmat

Per u s tet tu a an Kööpenhamina an tanskalaisen tytäryhtiönsä vuonna 1976 Gorenje Group Nordic on kasvanut monikansal l iseksi yhtiöksi ja se on vastuussa Pohjoismaiden ja Baltian maiden alueesta. Tarjoamme seuraavat viisi kodinkonemerkkiä: Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag ja Upo kahdeksassa maassa kattavan ja erittäin ammattitaitoisen jake l uverkos ton kaut ta. Gorenje Group Nordic pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman innovatiivisia ja tyylikkäitä tuotteita ja palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme elämää eri elämänalueilla ja hintatasoilla.