Uuden sukupolven kätevä WC-istuin - Hygienic Flush vakiovarusteeksi Gustavsbergin WC-istuimiin

Lehdistötiedote   •   Touko 02, 2016 10:00 EEST

Gustavsbergin erittäin suosittu Hygienic Flush -huuhtelutekniikka tulee nyt vakiovarusteeksi WC-istuimiin. Mullistava huuhtelutekniikka parantaa kylpyhuoneen hygieniaa ja helpottaa puhtaanapitoa.

- Hygienic Flush -tekniikan kysyntä on kasvanut tasaisesti sen jälkeen, kun tekniikka tuli markkinoille muutama vuosi sitten. Nyt onkin sopiva aika ottaa Hygienic Flush -huuhtelutekniikka vakiovarusteeksi WC-istuimiin, kertoo Rebecca Duvemyr, Villeroy & Boch Gustavsbergin PR- ja viestintäpäällikkö.

Avoimen huuhtelukauluksen ansiosta lika ei pääse kertymään WC-istuimeen, ja kätevä huuhtelu puhdistaa istuimen tehokkaasti aina kapeaan ja helposti puhdistettavaan hygienialistaan saakka. Tekniikka minimoi myös puhdistusaineiden käytön tarpeen ja helpottaa puhtaanapitoa. Näin WC-istuin pysyy puhtaana pidempään.

Laajempi valikoima

Samalla kun Hygienic Flush -huuhtelutekniikasta tulee Gustavsbergin WC-istuinten vakiovaruste, myös sekä seinään että lattiaan asennettavien, tällä tekniikalla varustettujen mallien valikoima laajenee. Gustavsberg on jo aikaisemmin esitellyt Jon Eliasonin suunnitteleman uuden Estetic-sarjan, jonka malleihin Hygienic Flush -tekniikka myös tulee.

- Kun istuinreuna on avoin, WC-istuin on helppo puhdistaa kaikkialta ja huuhtelu ulottuu aivan reunaan asti. Näin WC-istuin pysyy puhtaana pidempään ja puhdistusainetta tarvitaan vähemmän.

Gustavsbergin valikoimassa on jatkossakin myös WC-istuimia, joissa on perinteinen huuhtelukaulus.

Hygienia etusijalla

Monet pitävät WC-istuinta kylpyhuoneen hankalimmin puhdistettavana paikkana, sillä WC-istuimen taustaa on vaikeaa siivota ja istuimessa on paljon kulmia, joihin voi kertyä likaa. WC-istuimet ovat kuitenkin kehittyneet viime vuosina, ja uudet innovaatiot helpottavat myös siivoamista.

- Hygienialle asetetaan yhä suurempia vaatimuksia, mutta samalla halutaan, että siivoaminen sujuu entistä nopeammin. Kun valitaan avoimella huuhtelukauluksella varustettu ja lisäksi seinään asennettava WC-istuin, siivouksesta tulee aikaisempaa helpompaa.

Gustavsbergiltä on saatavana lisävarusteena myös likaa hylkivä Ceramicplus-pintakäsittely tiettyihin malleihin. Likaa hylkivä pinnoite vähentää lian tarttumista WC-istuimen pintaan, kun vesi pisaroituu istuimen pinnalle ja poistaa pois valuessaan lian ja kalkin. Jäljelle jäävä lika ei pääse pinttymään WC-istuimeen, vaan on helppo pyyhkiä pois.

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com

Kommentit (0)

Kommentti

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.