AXOR Uno hanat. Puristista muotoilua. Täydellisenä.

Lehdistötiedote   •   Elo 29, 2017 09:00 EEST

AXOR Uno uutuushanat nähtävillä Habitare 2017 messuilla osastolla 6c48 Helsingissä 13.–17.9.2017. Tervetuloa tutustumaan!

Purismia aidoimmillaan: AXOR Uno malliston designhanat pesualtaisiin, suihkuun ja kylpyammeelle. Putkista inspiraation saanut mallisto tarjoaa eleetöntä muotoilua kylpyhuoneisiin. 15 eri metallivärissä, 5 eri korkeudessa ja 3 eri kahvavaihtoehdolla. Suunniteltu yhteistyössä legendaarisen Phoenix Design studion kanssa.

Formaali, yksinkertainen muotokieli

AXOR Unon muotoilu noudattaa alkuperäisen puristisen tyylisuunnan tinkimättömiä muotoiluperiaatteita: kaksi tarkasti muodostettua sylinteriä yhdistyy suorassa kulmassa toisiinsa. Hanojen juoksuputket ovat täysin suoria tai hennosti kaartuvia. Elegantin yksinkertaisen tyylin varmistavat täsmälliset ääriviivat ja kultaisen leikkauksen mittasuhteet. Yli 70 uutta tuotetta tarjoavat laajan valikoiman tuotteita 15 eri metallivärissä ja 3 eri kahvalla.

Puristinen, toiminnallinen design

Radikaali ja moderni purismi – molemmat tyylisuunnat korostavat toiminnan yksinkertaisuutta. AXOR Uno hanojen käyttötapa on pelkistetty olennaiseen. Eri kahvoja on kolme: hana voidaan avata painamalla Select-painiketta, kallistamalla Zero-kahvaa tai nostamalla ergonomisesti muotoiltua lenkkikahvaa.

“Korkealaatuisimmalla teknologialla toteutettu AXOR Uno on purismia puhtaimmillaan: selkeä, minimalistinen, hienovarainen. Mallisto ilmentää purismin kiehtovimpia muotoja, sekä muodoltaan että toiminnoltaan. Jokainen yksittäinen tuote heijastaa materiaalien arvokkuutta sekä tarkkaa ja johdonmukaista rakennetta. Kaiken taustalla vaikuttaa pyrkimyksemme täydellisyyteen niin designissa, valmistuslaadussa kuin toiminnallisuudessa”, selittää Silke Giessler, Head of AXOR Brand Marketing.

AXOR

on saksalaisen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe Groupin luksusbrändi.

Olemme globaaleja tiennäyttäjiä avantgardististen, huipputeknologialla varustettujen designhanojen ja suihkujen luomisessa. Upeiden mallistojen muotoilu on viimeistelty huippuunsa yhteistyössä kansainvälisesti tunnettujen designereiden kanssa. Vaativille ja estetiikkaa arvostaville asiakkaille, jotka etsivät inspiraatiota kylpyhuoneisiin ja keittiöihin ilman kompromisseja.

Form follows perfection. AXOR.

PDF-tiedosto